Cum ne pregatim pentru a rezolva problema cu slabitul

Pentru a ne pregăti să rezolvăm problema pierderii în greutate, este important să cunoaștem cauza problemei. Problema poate fi o afecțiune fizică ce necesită îngrijire profesională. S-ar putea să trebuiască să vizităm un medic pentru a afla ce ne face să luăm în greutate și cum putem rezolva problema.

De asemenea, ar putea fi în joc o problemă psihologică: am putea avea nevoie de consiliere înainte de a reuși să slăbim și să ne menținem greutatea. Odată ce știm care este cauza creșterii noastre în greutate, tot ce ne rămâne de făcut este să ne dăm seama ce strategie va funcționa cel mai bine pentru a ne atinge obiectivele.

Cum putem slabi pentru o perioada mai lunga de timp

Pentru a menține pierderea în greutate, este important să menținem obiceiurile care ne-au ajutat să slăbim. De asemenea, este important să nu ne lăsăm să cădem din nou în vechile obiceiuri. De exemplu, dacă încercăm să ținem o dietă, este bine să nu începem din nou să mâncăm în oraș până târziu în noapte.

În mod similar, dacă încercăm să ieșim la plimbare în fiecare zi, este mai bine să nu ne oprim complet.Nu este ușor să slăbești, dar dacă știm care este cauza problemei noastre și cum să o rezolvăm, putem face posibilă pierderea în greutate.

Slabitul: Solutii care ajuta in viata de zi cu zi – Lista

Fitness în casă

Posibilitatea de a face exerciții fizice în propria casă este o modalitate excelentă de a economisi timp, bani și efort. De exemplu, dacă aveți o bandă de alergare cu un televizor atașat , este ușor să vă uitați la programul preferat în timp ce ardeți calorii

Vezi și   Dieta Max Plank - forum, cum functioneaza, ce se consuma, ce avantaje are

Există, de asemenea, persoane care preferă să nu cumpere echipamente costisitoare pentru casa lor – pot căuta opțiuni mai accesibile .

Invitarea prietenilor la cină este o altă ocazie excelentă de a face exerciții în timp ce stați acasă. O strategie ar putea fi să pregătim cina în avans, astfel încât să putem petrece timp de calitate jucând tenis de masă sau având o petrecere de dans din când în când

Exerciții fizice

Exercițiile fizice și o alimentație sănătoasă merg mână în mână. De exemplu, dacă încercăm să facem exerciții care necesită puțin echipament, putem economisi bani . Cu această strategie, este important să ne alegem exercițiile cu atenție. De exemplu, dacă nu avem ocazia să facem exerciții fizice în timpul zilei , o plimbare ușoară în jurul blocului ne poate scăpa de excesul de calorii

Noaptea , totuși, ar putea fi mai bine să alegem dansul sau înotul în locul plimbării în aer liber. Dacă încercăm să slăbim acasă , este de asemenea cel mai bine să nu mâncăm nimic după cină . Ar putea părea greu uneori, dar în acest fel ne vom obișnui în cele din urmă să avem mai puțină mâncare seara.

Dieta si alimentatia

De asemenea, este important să nu mâncăm prea multă mâncare – mai ales atunci când încercăm să slăbim. O modalitate de a monitoriza cât de mult mâncăm este să folosim farfurii și boluri mai mici: acestea ne păcălesc creierul să creadă că este mai mult pe ele

Atunci când mâncăm în oraș, de exemplu, comandarea unui aperitiv înainte de cină este o modalitate excelentă de a ne asigura că nu vom mânca prea mult.

Vezi și   Afecțiuni cronice ale sistemului locomotor

Pentru a evita mâncatul în exces, trebuie să ne amintim că există reguli de urmat atunci când vine vorba de slăbit. De exemplu, este o idee bună să nu mâncăm fructe după masă, deoarece multe fructe conțin o cantitate mare de zahăr.

Dacă obiectivul nostru este să slăbim, ar fi mai bine să nu bem prea multe lichide în timpul mesei – mai ales dacă lichidul conține calorii. În cele din urmă, trebuie să ne cunoaștem limitele și să știm ce funcționează cel mai bine pentru noi ca indivizi.

Apă

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le putem face pentru a pierde în greutate este să bem suficientă apă. Dacă nu bem suficientă apă, corpul nostru nu va putea să elimine toxinele și să proceseze grăsimile

Din acest motiv, este o idee bună să purtăm tot timpul cu noi o sticlă de apă și să ne amintim să luăm mici înghițituri pe parcursul zilei.

Tactici de autoperfecționare care ne ajută la pierderea în greutate

Primul lucru pe care majoritatea oamenilor îl fac atunci când decid că vor să slăbească este să se înscrie la o sală de sport – dar acest lucru nu este întotdeauna necesar. De fapt, înscrierea într-o sală de sport poate fi o modalitate costisitoare de a pierde în greutate, iar dacă avem echipamentul potrivit în casa noastră pentru câteva luni, am putea economisi timp și bani.

O altă greșeală pe care o fac oamenii este să cumpere un produs care promite să îi ajute să slăbească – ceea ce, de obicei, nu funcționează. În loc să cheltuim bani pe produse inutile, ar trebui să începem prin a afla câtă apă bem în fiecare zi. Dacă nu avem suficientă apă , nu ar fi surprinzător dacă am lua în greutate.

Vezi și   Hepatite cronice

Chiar dacă pierderea în greutate este uneori dificilă, soluțiile sunt simple dacă știm care sunt cauzele problemei noastre în primul rând.

Obiceiuri care ne ajută să ne menținem corpul sănătos

Să stăm acasă în loc să ieșim în oraș poate părea o soluție ușoară, dar nici să stăm tot timpul în casă nu este bun pentru noi. De aceea, este important să luăm aer curat din când în când , fie că este vorba de o plimbare sau de o petrecere de dans din când în când

De asemenea, ar trebui să vorbim cu familia și prietenii despre obiectivele noastre, deoarece acest lucru ne va încuraja să ne respectăm planul. Dacă ne înconjurăm de oameni care ne susțin , va fi mai ușor să pierdem în greutate – ceea ce este ceea ce ne dorim cu adevărat la sfârșitul zilei .

Iată alte articole referitoare la acest subiect:

  1. cele mai bune pastile pentru slabit
  2. pareri idealica
  3. prospect black latte
  4. reactii adverse idealica  
  5. probleme psihologice slabit
  6. inlocuitor slaboficat slim  
  7. varsta administrare probleme slabit
  8. secrete slabit
  9. nutritionist sau psiholog unde sa merg
  10. efecte adverse pastile slabit
Publicat
Din categoria Sanatate