Cauze frecvente pentru ingrasare

Excesul de greutate este una dintre cele mai des intalnite probleme de sanatate. Ingrasarea duce la cresterea in greutate si la aparitia obezitatii. Ingrasarea duce la o multitudine de probleme de sanatate, incluzand diabetul zaharat si bolile cardiovasculare.

In ce consta ingrasarea?

Ingrasarea consta intr-un surplus de energie, care nu este folosit pentru activitatea fizica sau pentru alte activitati necesare organismului. Acest surplus se intoarce in regiunea abdominale, in care se acumuleaza mai multa grasime. Ingrasarea duce la aparitia unei cantitati mari de grasime si lipide. Pielea se lasa intr-o perioada relativ scurta.

image 6

Ingrasarea este produsa atat de lipsa activitatii fizice si dieta, cat si de prezenta excesului de greutate din copilarie sau chiar dinainte de nastere. Un obicei alimentar neadecvat poate duce la ingrasare, in special daca persoana respectiva mananca multe calorii in cantitati mari si diverse. Alimentele bogate in grasimi, zaharuri si condimente ii ajuta pe oamenii care vor sa ingraseasca sa consume cantitati mari din aceste substante alimentare.

Alimentele potrivite pentru creșterea în greutate sunt opusul unei diete sănătoase. Pe lângă alimentele hipercalorice, sunt recomandate și gustările artificiale, proaspete și sărate, precum și băuturile calorice care au o cantitate mare de lapte sau smântână.

În general, îngrășarea înseamnă că persoanele care trebuie să slăbească vor mânca mai multe calorii decât cele pe care le arde. Organismul stochează surplusul sub formă de grăsime, deoarece nu are nevoie de calorii. Când se întâmplă acest lucru, oamenii se îngrașă și devin obezi.

Vezi și   Boli metabolice

Cum se manifesta ingrasarea

Persoanele obeze suferă de diferite grade de rezistență la insulină, ceea ce duce la eliberarea unei cantități mai mari de cortizol și epinefrină, doi hormoni care reglează procesele metabolice. Aceste persoane produc mai puțină leptină decât cele cu o greutate normală. Leptina este un hormon produs de țesutul adipos: reglează pofta de mâncare și crește consumul de energie de către organism.

image 5

Persoana care ia în greutate acumulează grăsime în regiunea abdominală. Acest lucru determină un risc mai mare de apariție a mai multor probleme de sănătate, printre care:

1) Diabet de tip 2!

Cauzează rezistența la insulină și boala ficatului gras.

2) Tensiune arterială ridicată .

Nu doar pentru că persoanele obeze pot avea o inimă mai mare și o elasticitate mai slabă, ci și pentru că țesutul lor adipos eliberează substanțe care duc la hipertensiune arterială .

3) Boli ale inimii .

Supraponderabilitatea poate crește, de asemenea, riscul de atac de cord prin creșterea nivelului de colesterol din sânge.

ae43b6a8 eb47 49c6 9972 e608cfbb81264) Cancer .

Purtarea de kilograme în plus în jurul taliei este asociată cu un risc crescut de cancer colorectal, de prostată și de sân. Se pare că celulele adipoase produc hormoni estrogeni la bărbați și femei, ceea ce crește factorul de risc. – Probleme de respirație . Obezitatea cauzează probleme respiratorii, inclusiv apnee în somn. Acest risc crește odată cu alte comorbidități legate de obezitate, cum ar fi bolile de inimă și diabetul.

Dacă obezitatea nu este tratată corespunzător prin diete sănătoase și activitate fizică , afecțiunea se va agrava în timp. Unii oameni chiar mor din cauza acesteia dacă nu sepierdeți în greutate.

De ce ne ingrasam – cele mai frecvente cauze

Obezitatea este cauzată de supraalimentație sau de consumul de prea puține substanțe nutritive. Atunci când organismul nu primește suficienți nutrienți, acesta va stoca orice surplus sub formă de grăsime în regiunea abdominală. Acest lucru poate duce la probleme de sănătate, cum ar fi diabetul și bolile cardiovasculare.

Vezi și   Secrete de care sa tinem cont despre slabit

Principalele motive ale obezității sunt lipsa de activitate fizică și de dietă, precum și faptul de a avea un exces de greutate din copilărie sau chiar înainte de naștere. Un obicei alimentar prost poate provoca, de asemenea, creșterea în greutate, mai ales dacă persoana mănâncă multe alimente bogate în calorii și, în același timp, își mărește aportul de sare și condimente.

Ce sa facem cand ne ingrasam si cum scadem în greutate

849e708f b036 4700 b4f1 c3795e66940cSlăbirea nu este ușoară, deoarece majoritatea persoanelor obeze nu au suficientă motivație pentru a slăbi. Marea majoritate a acestora spun că nu știu cum au început să se îngrașe atât de mult. Ei se simt nemulțumiți de aspectul lor și vor să slăbească, dar nimic nu îi face să-și schimbe obiceiurile.

Pentru a pierde în greutate, este important să faceți un efort pentru a mânca alimente sănătoase și să nu mâncați prea mult. Activitatea fizică joacă, de asemenea, un rol important în pierderea în greutate. Exercițiile fizice combinate cu o alimentație sănătoasă vă vor ajuta să vă reduceți greutatea corporală! Și nu uitați că rezultatele rapide sunt contraproductive. O schimbare a dietei sau a stilului de viață necesită perseverență și răbdare.

Iata si o lista cu ce sa facem cand ne ingrasam

1) Beți apă.

Aceasta este cea mai sănătoasă băutură pe care o poți avea! Dar aveți grijă… Prea mult din orice este periculos, așa că, dacă bei deja multă apă, nu începe să te „încarci” cu ea.

2) Mâncați alimente sănătoase și bogate în fibre.

Cel mai bun mod de a mânca sănătos este prin consumul de alimente care conțin fibre. De exemplu, 2 porții de fructe pe zi, legume fără coajă sau semințe (castraveți, dovlecei etc.) și pâine integrală.

3) Dormiți bine

85014575 95a1 4e33 b251 47e543eeacb5Un somn bun ajută organismul să întinerească, astfel încât vă veți simți mai bine în timpul zilei.

Vezi și   Cea mai buna pastila de slabit testata de echipa noastra

4) Limitarea aportului de sare

Sarea provoacă retenție de apă, ceea ce vă poate face să vă simțiți balonat. Așa că, în loc să adăugați sare în mâncare în timpul gătitului, încercați în schimb ierburi sau condimente ușoare.

5) Faceți câteva exerciții fizice în mod regulat

47118f31 8e19 40ab 8015 5070227c50fcActivitatea fizică regulată ajută la pierderea în greutate, la tonifierea mușchilor și la îmbunătățirea nivelului de rezistență. De asemenea, crește și nivelul metabolismului in organism.

6) Reduceți stresul

Acesta face ca organismul să elibereze cortizol, un hormon care determină creșterea în greutate în jurul stomacului. Puteți reduce nivelul de cortizol (hormonul stresului) practicând yoga sau meditație, mergând în vacanță sau făcând exerciții fizice în mod regulat.

7) Fiți recunoscătoare în fiecare zi

Gândirea pozitivă vă va ajuta să vă simțiți bine în pielea dvs și vă motivează să slăbiți. Puteți încerca, de asemenea, să scrieți 3 lucruri care au mers bine în fiecare zi și de ce s-au întâmplat. Acest lucru vă va ajuta să vă concentrați pe lucrurile bune din viață în loc de cele rele.

Mulțumesc că ați citit acest articol despre obezitate, sper să vă fie de ajutor!

Citiți și mai multe articole ca acesta!

  1. cele mai bune pastile pentru slabit
  2. pareri black latte
  3. prospect idealica  
  4. reactii adverse keto actives
  5. imi doresc pastile de slabit
  6. nu ma pot abtine de la mancare
  7. ingrasare sau care are un efect mai bun
  8. cauze probleme slabitul
  9. obezitatea si slabitulceaiuri pentru slabit
Publicat
Din categoria Sanatate