Secrete pentru slabit – Ce ar fi bine sa stim

Atunci când cineva vrea să piardă în greutate, el/ea vorbește de obicei despre regim alimentar sau exercițiu. Ei bine, acestea sunt importante, desigur, dar de fapt există și alte secrete pentru slăbire pe care nu le cunosc. Iată ce ar trebui să facă;

Secrete pentru slabit

1) Ce ar trebui să mănânci mai mult – Legume și fructe

Se spune că aceasta este una dintre cele mai importante părți pentru a slăbi. Asta pentru că reduce aportul de calorii care contribuie foarte mult la cantitatea totală de calorii pe care le ardem. De asemenea, conține o mulțime de fibre și asta îți umple stomacul și ajungi să mănânci mai puțin. Se spune că ar trebui să mâncăm aproximativ 5-6 porții de legume și fructe pe zi, dar cantitatea obișnuită este de doar 2-3 porții. Pentru ca oamenilor să le fie mai ușor să crească aportul de legume și fructe, este important să știm ce fel de alimente pot înlocui legumele și fructele, deoarece acestea sunt de obicei mai scumpe.

2) Ce ar trebui să mănânci mai puțin – Orez, pâine și produse lactate

Orezul, pâinea și produsele lactate se numesc gluten. Știm cu toții că ar trebui să reducem aportul de amidon și gluten, deoarece acestea conțin multe calorii. Orezul și pâinea conțin, de asemenea, mult fier, dar dacă nu sunteți anemic, cred că este mai bine să reduceți cantitatea de orez și pâine pe care o consumați. De asemenea, este important să bei apă în loc de lapte, deoarece dacă bei prea multe produse lactate, corpul tău va reține lichide, ceea ce face ca stomacul tău să se mărească.

Vezi și   De ce si cand apar probleme cu slabitul

Orezul este una dintre componentele principale ale meselor în Japonia, ceea ce face ca acest lucru să fie unul foarte dificil pentru japonezi. Acest lucru este valabil și pentru pâine (una dintre componentele principale ale meselor in Romania), precum și pentru produsele lactate, cum ar fi laptele și iaurturile. Acestea conțin foarte multe calorii, așa că dacă reduceți aceste din dieta dumneavoastră, este posibil să slăbiți. Totuși, asta nu înseamnă că nu ar trebui să le mănânci deloc! Există o modalitate de a folosi produse lactate cu mai puține grăsimi și există înlocuitori cu puține calorii pentru orez și pâine. Așadar, dacă doriți să vă îmbunătățiți dieta, cred că este mai bine să reduceți treptat cantitatea acestor alimente din mesele dumneavoastră decât să le eliminați complet, deoarece ar trebui să mâncăm mese sănătoase și echilibrate.

3) Ce ar trebui să faci – Trezește-te mai devreme decât de obicei

Acest lucru poate părea destul de des folosit, dar acest lucru chiar face diferența! Când te trezești mai devreme decât de obicei, veți avea mai mult timp decât de obicei pentru a face exerciții fizice și pentru a munci. De asemenea, s-ar putea să constatați că mâncați mai puțin dacă vă treziți mai devreme. Se spune că avem tendința de a mânca mai mult în fața televizorului sau a calculatorului, așa că, trezindu-ne mai devreme decât de obicei, putem reduce cantitatea de calorii pe care o ingerăm pentru că pur și simplu nu vom fi acolo.

4) Ce ar trebui să faci – Încearcă să mănânci micul dejun

Acesta este un alt lucru evident, dar chiar face o diferență! Dacă săriți peste micul dejun, nu aveți suficientă energie pentru exercițiile fizice de dimineață. Dar atunci când iei micul dejun, corpul tău absoarbe mai bine vitaminele pe parcursul zilei. De asemenea, din moment ce stomacul tău este plin cu micul dejun, vei încerca să eviți gustările între mese, ceea ce duce la o dietă mai echilibrată și mai sănătoasă. Așadar, este o situație avantajoasă pentru ambele părți.

Vezi și   Sechele post-traumatice complexe

5) Ce ar trebui să faci – Încearcă să mănânci cinci mese mici pe zi

Se crede că a mânca 5 sau 6 mese mici în loc de 3 mese mari îmbunătățește metabolismul, ceea ce, la rândul său, crește cantitatea de calorii pe care le ardem pe parcursul zilei. În plus, ridicarea de la birou pentru o plimbare la fiecare oră ajută, de asemenea, la creșterea ratei metabolice, ceea ce înseamnă că, chiar dacă nu faceți deloc exerciții fizice în timpul zilei, tot veți pierde în greutate! Recomand acest lucru tuturor celor care au probleme cu pierderea în greutate pentru că abia se mișcă în timpul zilei.

6) Ce ar trebui să faci – Mănâncă alimente bogate în fibre

Fibrele ne fac să ne simțim sătui rapid, așa că sunt bune să consumați alimente bogate în fibre pentru a reduce cantitatea de calorii pe care o consumați. De asemenea, legumele sunt sănătoase pentru organismul nostru și nu au atât de multe calorii.

7) Ce ar trebui să faci – Mănâncă supă înainte de mese

Supa ne face să ne simțim sătui rapid pentru că este sub formă lichidă, așa că a mânca supă înainte de masă este bun pentru a reduce aportul de calorii. În plus, supele sunt foarte hrănitoare! Așa că data viitoare când ieșiți la cină cu prietenii sau familia, asigurați-vă că îi întrebați dacă vor să împartă o supă!

8) Ce ar trebui să faci – Încearcă să nu iei gustări între mese

Gustările pot fi dăunătoare pentru dietă, deoarece gustările conțin întotdeauna multe calorii datorită dimensiunii lor mici.

9) Ce se poate schimba în jur – Hainele

Hainele ar trebui să fie largi, astfel încât să nu strângă corpul și să mențină o circulație sangvină fluentă, ceea ce contribuie, de asemenea, la pierderea în greutate. Dacă te simți inconfortabil sau te doare când porți haine strâmte, atunci înseamnă de obicei că hainele tale sunt prea mici pentru tine! 6) Ce trebuie să faci înainte de a ieși – Mergi pe jos până la gară

Vezi și   Afecțiuni ale gonadelor hiperfuncționale

Acest lucru este pentru cei care locuiesc în suburbii și merg cu mașina la serviciu în fiecare zi. Acest lucru poate părea un lucru normal, dar mersul pe jos va ajuta de fapt la pierderea în greutate! Nu necesită mult efort, așa că, dacă încercați să combinați acest lucru cu exerciții fizice, cum ar fi joggingul sau întinderea după mers, atunci chiar poate face diferența.

10) La ce ar trebui să renunți – Prânzul de afaceri și gustările de la ședințe

După ce masa este gata, nu este nevoie să mănânci cafea sau ceai și biscuiți la ședințe. De fapt, cred că o știm cu toții pe asta… Dar tindem să uităm acest lucru pentru că ne-am obișnuit să mâncăm între mese. Așa că data viitoare când sunteți invitat la o întâlnire, nu vă simțiți intimidat sau să credeți că sunteți nepoliticos dacă refuzați o cafea sau un ceai – corpul dumneavoastră vă va mulțumi pentru asta!

Există multe alte lucruri pe care le putem face pentru a pierde în greutate, dar acest articol se referă la ce fel de schimbări de dietă ar trebui să facem. Așadar, cred că cele zece sfaturi de mai sus sunt cele mai importante. Dacă toată lumea va urma aceste sfaturi, atunci sperăm că nivelul de obezitate din Romania va scădea, iar înălțimea medie a romanilor poate crește și ea! Cititi si:

  1. cele mai bune pastile pentru slabit
  2. pareri black latte  
  3. prospect idealica  
  4. reactii adverse keto actives  
  5. stimulent slabit
  6. plante recomandate pentru slabit  
  7. slabit sau  care are un efect mai bun
  8. m-am ingrasat prea repede, ce sa fac  
  9. trucuri pentru slabit pentru oamenii in varsta
  10. ceaiuri pentru slabit
Publicat
Din categoria Sanatate