Pot să merg după operația de prolaps?

Pot trăi cu un uter prolapsat?

Un prolaps nu pune viața în pericol, dar poate provoca durere și disconfort. Simptomele pot fi de obicei ameliorate cu exerciții pentru podeaua pelvină și cu modificări ale stilului de viață, dar uneori este nevoie de tratament medical.

Care este exercițiul cheie pentru fete?

Exercițiile Kegel sunt exerciții de întărire a mușchilor podelei pelvine. S-ar putea să le auzi și numite exerciții pentru podeaua pelvină. Acestea afectează mușchii care vă susțin uterul, vezica urinară, intestinul subțire și rectul.

La ce vârstă ar trebui să începi să faci Kegels?

Prin urmare, este recomandat să începeți exercițiile de întărire pelviană, cum ar fi exercițiile Kegel, la vârsta de 20 de ani – un antrenor pentru podeaua pelviană vă poate ajuta.

Cum faci Kegels în timp ce stai?

Pentru a face Kegels, imaginează-ți că stai pe o biluță și îți strângi mușchii pelvieni ca și cum ai ridica billa. Încercați timp de trei secunde o dată, apoi relaxați-vă numărând până la trei. Menține-ți concentrarea. Pentru cele mai bune rezultate, concentrează-te pe strângerea doar a mușchilor podelei pelvine.