Pot să iau 5000 UI de vitamina D3 în fiecare zi?

Cât timp este nevoie pentru a obține vitamina D de la soare?

Expunerea regulată la soare este cel mai natural mod de a obține suficientă vitamina D. Pentru a menține niveluri sănătoase în sânge, încercați să vă expuneți 10-30 de minute la soare la amiază, de mai multe ori pe săptămână. Persoanele cu pielea mai închisă la culoare pot avea nevoie de puțin mai mult decât atât. Timpul de expunere ar trebui să depindă de cât de sensibilă este pielea dvs. la lumina soarelui.

La ce vârstă ar trebui să înceapă o femeie să ia suplimente de calciu?

Fundația Națională pentru Osteoporoză recomandă ca femeile cu vârsta de 50 de ani sau mai puțin și bărbații cu vârsta de 70 de ani sau mai puțin să ia 1.000 de miligrame (mg) de calciu pe zi.

Este laptele o sursă bună de vitamina D?

Vitamina D este importantă, alături de calciu, pentru menținerea sănătății oaselor. Consumul de alimente îmbogățite cu vitamina D, cum ar fi laptele, sucul de portocale și cerealele pentru micul dejun (verificați eticheta cu informații nutriționale), precum și sursele naturale, cum ar fi peștele gras, pot ajuta oamenii să atingă cantitatea recomandată de vitamina D necesară pentru o stare de sănătate bună.

Ce băutură este bogată în vitamina D?

Sucul de portocale îmbogățit vă poate oferi un început de zi sănătos. O cană (8 fl oz) de suc de portocale îmbogățit poate adăuga până la 137 UI de vitamina D la totalul zilnic, deși NIH recomandă să verificați eticheta pentru a afla cifrele exacte, deoarece numărul poate varia.

Publicat
Din categoria Iu