Ouăle sunt în regulă pentru diabetici?

Ouăle sunt în regulă pentru diabetici?

Ouăle sunt un aliment versatil și o sursă excelentă de proteine. Asociația Americană de Diabet consideră ouăle o alegere excelentă pentru persoanele cu diabet. Acest lucru se întâmplă în primul rând pentru că un ou mare conține aproximativ o jumătate de gram de carbohidrați, așa că se crede că aceștia nu vor crește glicemia.

Prăjiturile de ovăz sunt bune pentru diabetici?

Bun pentru o digestie sanatoasa

S-a dovedit că o dietă bogată în fibre reduce riscul de boli de inimă, accident vascular cerebral, diabet de tip 2 și cancer intestinal. Indiferent dacă alegeți o prăjitură de ovăz cu prânz, o pauză de biscuiți fără gluten cu o ceașcă sau o pungă de gustări în drum spre sală, veți adăuga fibre vitale în dieta dumneavoastră.

Creveții sunt răi pentru diabetici?

Creveți pentru controlul caloriilor și un aport consistent de proteine

Conține cantități relativ mari de colesterol (170 mg) în comparație cu alte tipuri de fructe de mare, așa că persoanele cu diabet zaharat care încearcă să evite colesterolul ridicat ar putea dori să-l ignore.

Untul de arahide este OK pentru diabetici?

Untul de arahide conține nutrienți esențiali și poate face parte dintr-o dietă sănătoasă atunci când o persoană are diabet. Cu toate acestea, este important să-l consumați cu moderație, deoarece conține multe calorii. Oamenii ar trebui să se asigure, de asemenea, că marca lor de unt de arahide nu este bogată în zahăr adăugat, sare sau grăsimi.

Banana este bună pentru rezistența la insulină?

Bananele necoapte pot îmbunătăți sensibilitatea la insulină

Mai multe studii arată că 15-30 de grame de amidon rezistent pe zi pot îmbunătăți sensibilitatea la insulină cu 33-50% în doar patru săptămâni (35, 36). Bananele necoapte sunt o sursă excelentă de amidon rezistent. Prin urmare, ele pot ajuta la îmbunătățirea sensibilității la insulină.