Ouăle sunt bogate în grăsimi?

Cum obțin veganii grăsimi?

Nuci si seminte

Untul de nuci este o sursă excelentă de grăsimi adăugate într-o dietă vegană. Cea mai bună alegere este untul natural de nuci care nu conține zaharuri adăugate. Mănâncă o mână de nuci sau semințe preferate, unge-ți pâinea prăjită în unt de nuci sau fă budincă din semințe de chia pentru a crește aportul sănătos de grăsimi.

Care este mai rău carbohidrații sau grăsimile?

Cu toate acestea, în ultimii ani, o serie de studii de cercetare au arătat că grăsimea nu este mai rău pentru noi decât carbohidrații. De fapt, dietele care sunt sărace în carbohidrați și bogate în grăsimi sunt acum considerate mai sănătoase, în special în ceea ce privește controlul glicemiei și pierderea în greutate, decât planurile de dietă cu conținut scăzut de grăsimi și mai multe carbohidrați.

Ar trebui să reduc carbohidrații sau grăsimile?

Cele mai multe cercetări sugerează că dietele sărace în carbohidrați pot fi mai eficiente pentru pierderea în greutate pe termen scurt decât dietele sărace în grăsimi (3, 4). Potrivit unui studiu mai vechi, de 6 luni, pe 132 de persoane cu obezitate, cei care au urmat o dietă săracă în carbohidrați au slăbit de peste 3 ori mai mult decât cei care au urmat o dietă cu conținut scăzut de grăsimi și calorii (5).

Apa te slabeste?

Știința sugerează că apa poate ajuta la pierderea în greutate într-o varietate de moduri. Vă poate suprima pofta de mâncare, vă poate stimula metabolismul și vă poate face exercițiul mai ușor și mai eficient, toate acestea ar putea contribui la rezultate la scară.

Vezi și   Mâncatul de grăsime te îngrașă?

Cartofii îngrașă?

De obicei, cartofii nu sunt considerați nutritivi. Cu toate acestea, această legumă universală are câteva beneficii surprinzătoare pentru sănătate și nutriție. Deși cartofii prăjiți și cojile de cartofi pot fi grele în grăsimi și calorii, cartoful în sine nu conține grăsimi și colesterol, precum și are un conținut scăzut de sodiu.

Puitul de somn te îngrașă?

Este adevărat să spunem că dacă cineva ar fi mers la o plimbare rapidă, mai degrabă decât, să zicem, să tragă un pui de somn după-amiaza, ar fi folosit mai multă energie pe toată durata plimbării. Somnul în sine, însă, nu este cauza creșterii în greutate. După cum am văzut mai sus, cheia este într-adevăr echilibrul energetic pe perioade lungi de timp.