Mai slăbești în faza 2 de la Atkins?

Recomandări pentru etapa a 2-a

Prin creșterea treptată a carbohidraților, veți afla exact câți carbohidrați puteți mânca în timp ce lucrați la atingerea greutății obiective. Va forma baza stilului tău de viață sărac în carbohidrați pe termen lung. Amintiți-vă, scăderea în greutate în această fază are loc de obicei într-un ritm mai constant decât în ​​Faza 1.

Ținând cont de acest lucru, Cât de mult slăbești cu Atkins Faza 2?

După două săptămâni, pierderea în greutate poate varia de la 4 până la 15 kilograme, deși doar persoanele foarte grele tind să piardă o cantitate atât de mare. Lucrurile încetinesc invariabil după câteva săptămâni, mai ales că aportul de carbohidrați crește în pierderea continuă în greutate (OWL). Acest lucru este perfect normal și de așteptat.

Ținând cont de acest lucru, Cât timp stai în faza 2 din Atkins?

Rămâneți în această fază cel puțin două săptămâni, în funcție de pierderea în greutate. Faza 2: Echilibrare. În această fază, continuați să mâncați minimum 12 până la 15 grame de carbohidrați neți ca legume de bază. De asemenea, continuați să evitați alimentele cu zahăr adăugat.

Cuprins

Întrebări frecvente:

Ce poți mânca în primele 14 zile de Atkins?

Cea mai importantă regulă pentru planul de inducție de 14 zile este că vă limitați la 20 g de carbohidrați pe zi. Acest lucru nu înseamnă că puteți mânca paste și apoi mâncați carne roșie pentru echilibrul meselor. Site-ul Atkins spune că legumele „de bază” ar trebui să reprezinte 12 până la 15 carbohidrați pe zi.

Fasolea neagră este permisă în dieta Atkins?

Pot începe să introducă în dietă leguminoase, cum ar fi linte și fasole, fructe, legume cu amidon și cereale integrale. Oamenii continuă în această fază până când își ating greutatea țintă și o mențin timp de o lună.

Puteți mânca nuci pecan pe Atkins?

În timpul fazei 2, adăugați alimente cu conținut ridicat de carbohidrați înapoi în dieta dvs. – 5 carbohidrați neți zilnic pe săptămână. Puteți trece dincolo de legume la alte alimente, cum ar fi nucile, semințele și fructele de pădure.

Bine ați venit la libertate, varietate și găsirea echilibrului personal de carbohidrați.

Dimensiunea porției Net Atkins Count™
Nuci pecan 2 TBSP 3,8
Caju 2 TBSP 5,1

Puteți începe Atkins în Faza 2?

Puteți începe în oricare dintre primele trei faze. Dacă aveți doar câteva kilograme de pierdut, până la aproximativ 15, probabil că puteți începe în Faza 2 cu 25 până la 30 de grame de carbohidrați neți pe zi. Dacă sunteți mai greu, puteți începe și de aici, dar poate dura puțin mai mult pentru a pierde în greutate fără pornirea pe care o obțineți în Faza 1.

Puteți mânca cartofi prăjiți pe Atkins?

Carbohidrați simpli, cum ar fi sucurile, pâinea, cerealele și fructele uscate. Alimente bogate în amidon, cum ar fi carbohidrații simpli, cum ar fi pâinea, pastele și orezul, precum și cartofi, cartofi prăjiți, chipsuri și porumb.

Vezi și   L-au schimbat pe Gary în dieta Santa Clarita?

Poți să bei maioneză pe Atkins?

Grăsimi și uleiuri

Untul, uleiul de măsline, maioneza, sosurile de salată preparate comercial și uleiurile vegetale, cum ar fi uleiul de canola sau de susan, sunt toate acceptabile în faza de inducție a Atkins.

Cât de repede funcționează Atkins?

Prima fază a dietei Atkins este cea în care probabil veți experimenta cea mai dramatică pierdere în greutate, dar ar putea dura cel puțin două săptămâni pentru a se manifesta. Aceste primele săptămâni impun cea mai mare restricție asupra aportului de carbohidrați.

Cât timp îi ia lui Atkins să înceapă să lucreze?

Odată ce încetiniți consumul de carbohidrați, corpul dumneavoastră trece la acțiune și începe să ardă grăsimile. Acest lucru durează aproximativ 48 de ore.

Pot mânca piure de cartofi cu o dietă săracă în carbohidrați?

Ca și cum ai avea nevoie de reamintire, tuberculii sunt destul de grei în carbohidrați. Dacă piureul de cartofi este căderea ta, ai în vedere să-i schimbi cu o altă rădăcină vegetală.

Morcovii sunt săraci în carbohidrați?

Mocovii sunt în regulă cu conținut scăzut de carbohidrați? Morcovii conțin aproximativ 7 grame de carbohidrați neți la 100 de grame. Pe o dietă ceto cu conținut scăzut de carbohidrați (sub 20 de grame pe zi), poate doriți să evitați complet morcovii. Dar pot fi OK pentru o dietă moderată sau liberală cu conținut scăzut de carbohidrați (dacă doriți să rămâneți sub 50 sau 100 de grame de carbohidrați pe zi).