Genuflexiunile vor arde grăsimea de pe burtă?

Prea mult exercițiu poate duce la creșterea în greutate?

Creștere în greutate

Exercițiile fizice prea mari fără a te odihni suficient între ele pot duce la un nivel scăzut de testosteron și un nivel ridicat de cortizol, hormonul stresului. Aceste modificări hormonale sunt adesea asociate cu pierderea țesutului muscular, creșterea în greutate și excesul de grăsime abdominală.

Este ok antrenamentul zilnic?

Atâta timp cât nu te împingi prea tare sau nu devii obsesiv pentru asta, e bine să te antrenezi în fiecare zi. Asigurați-vă că este ceva de care vă bucurați fără a fi prea strict cu dvs., mai ales în perioadele de boală sau rănire.

Ce se întâmplă dacă nu ai zile de odihnă?

Luarea regulată a pauzelor vă permite corpului să se recupereze și să se repare. Este o parte critică a progresului, indiferent de nivelul tău de fitness sau sport. În caz contrar, săritul peste zilele de odihnă poate duce la supraantrenament sau epuizare.

De ce este atât de greu să-ți iei zile de odihnă?

S-ar putea să vă simțiți mai foame când vă luați o zi de odihnă – să știți că acest lucru este complet normal. Corpul tău are nevoie de nutrienți suplimentari pentru a se vindeca singur; vezi-o ca pe o oportunitate de a-ți vindeca și a-ți hrăni corpul și de a construi acești mușchi. De asemenea, depozitați combustibil pentru a doua zi și pentru următorul antrenament.