Faceți caca mai puțin pe keto?

De ce nu mai funcționează keto pentru mine?

Cel mai frecvent motiv pentru a nu intra în cetoză este reducerea suficientă a carbohidraților. Potrivit unui articol din 2019 despre dieta ketogenă, carbohidrații ar trebui să reprezinte doar 5-10% din aportul caloric al unei persoane. Mai exact, majoritatea dietelor keto necesită ca o persoană să reducă între 20 și 50 de grame de carbohidrați în fiecare zi.

Ar trebui să mănânc pe keto dacă nu mi-e foame?

Notă importantă: keto poate reduce pofta de mâncare, dar nu și foamea, este posibil să aveți simptome asociate cu foamea, dar totuși să nu simți dorința de a mânca, care este cunoscută sub numele de gripă keto.

Cum obțin mai mulți carbohidrați pe keto?

O persoană care urmează dieta keto ar trebui să-și limiteze aportul de carbohidrați la până la 50 g pe zi. În general, o persoană înlocuiește alimentele bogate în carbohidrați cu alimente grase, cum ar fi ouăle, produsele lactate și carnea și peștele proaspăt. Produsele din grâu și unele fructe, legume, fasole și leguminoase pot avea un conținut ridicat de carbohidrați, așa că este esențială verificarea etichetelor alimentelor.