Este mai bine să faci spate și biceps sau triceps?

Este mai bine să faci spate și biceps sau triceps?

„Antrenamentele pentru spate și triceps sunt o modalitate excelentă de a vă asigura că aveți o sarcină indirectă de lucru asupra bicepșilor, dar obțineți un lucru direct asupra tricepsului, în timp ce lucrați pe cel mai mare dintre cei trei mușchi – spatele”, explică Carneiro.

Pot să fac abdomene în fiecare zi?

În general, spune Jay, majoritatea oamenilor nu ar trebui să facă antrenamente abdominale de mai mult de șase ori pe săptămână. Nu numai că abdomenul are nevoie de o pauză, ci și restul corpului. … Deci, răspunsul scurt este da: poți antrena abdomenul într-un fel, modela sau forma în fiecare zi – presupunând că ești sănătos și fără răni.

    Este rău să antrenezi aceiași mușchi în fiecare zi?

    Dacă faci aceleași exerciții sau lovești aceleași grupe de mușchi în sala de greutăți în fiecare zi, nu devii mai mare sau mai puternic – inviti să te rănești și să pierzi timpul. … Folosind zile împărțite și oferind grupelor majore de mușchi o odihnă, veți rămâne mai sănătos, veți deveni mai puternic, vă veți construi mai mulți mușchi și veți evita pierderea timpului.

      Vezi și   Ar trebui să îmi iau o zi de odihnă chiar dacă nu mă doare?

      Cum știu dacă am nevoie de o zi de odihnă?

      „Dacă ați atins un platou și nu v-ați îmbunătățit starea de fitness-rezistență, forță, flexibilitate etc., corpul dumneavoastră are nevoie de odihnă.” Când te antrenezi în exces, corpul tău merge în direcția opusă creșterii, pentru că mușchii tăi sunt rupti și tot ceea ce faci este să-i rupi din nou, ceea ce nu le dă…

      Ce contează ca zi de odihnă?

      O zi de odihnă este o zi în care o persoană ia o pauză de la rutina obișnuită de antrenament. Zilele de odihnă sunt o parte importantă a oricărui program de exerciții. Ele oferă organismului șansa de a repara și de a se recupera și ajută la prevenirea rănilor. O persoană ar trebui să planifice să aibă cel puțin o zi de odihnă la fiecare 7-10 zile.

      Este bine să faci HIIT în zilele de odihnă?

      Două până la trei zile pe săptămână reprezintă o cantitate solidă de HIIT, spune Wong, atâta timp cât acumulați 24 de ore de odihnă și recuperare între sesiuni. Deci, dacă scopul tău este să te antrenezi de patru ori pe săptămână, el recomandă două sesiuni HIIT și două sesiuni de antrenament de rezistență.

      Pot face flotări în zilele de odihnă?

      De ce corpul tău are nevoie de o pauză de la flotări

      Dar în timpul zilelor de odihnă, corpul tău repară daunele aduse fibrelor musculare, ceea ce are ca rezultat mușchi mai mari și mai puternici. În plus, a face flotări zilnice vă poate expune, de asemenea, riscul de durere sau răni, dacă forma dvs. nu este la egalitate.

      Vezi și   Ai nevoie de zile de odihnă de la flotări?

      Crește mușchiul în zilele de odihnă?

      Spre deosebire de credința populară, mușchii tăi cresc în perioada de odihnă dintre sesiuni, ceea ce îți poate oferi un stimulent să iei mai multe zile de odihnă între antrenamente (dacă prevenirea accidentării nu este suficient de bună pentru tine!). … Odată ce mușchii au primit odihnă adecvată, ei cresc apoi în masă.

        De ce mă supraantrenez atât de ușor?

        Ai mai puțină capacitate de a absorbi cerințele fizice, așa că disfuncția apare mai devreme. O creștere rapidă a volumului de muncă de antrenament este o cauză frecventă a supraantrenamentului pentru începători sau pentru persoanele care încep cu o formă mai slabă. Sportivii cu experiență pot declanșa, de asemenea, simptome de supraantrenament, făcând prea mult prea devreme.

        Cum știi dacă corpul tău este recuperat?

        Picioarele grele și respirația grea sunt semne sigure! Un alt semn este o frecvență cardiacă de repaus (RHR) mai mare decât cea normală. Măsurarea RHR în fiecare dimineață vă poate oferi câteva indicii despre cum se comportă corpul dumneavoastră. Recuperarea este timpul de pauză dintre antrenamente și este momentul în care ne transformăm în sportivi mai în formă.