Este dieta DASH mai bună decât dieta mediteraneană?

Atât dieta DASH, cât și cea mediteraneană încurajează fructele și legumele bogate în vitamine, minerale și fibre. … Singurele diferențe minime sunt că dieta mediteraneană promovează mai mult pește și mai puține lactate decât dieta DASH. Fiți siguri că ambele diete sunt benefice certificate!

De asemenea oamenii întreabă, Ce alimente nu sunt permise în dieta DASH?

Mâncărurile și băuturile de evitat atunci când urmează dieta DASH includ un conținut ridicat de zahăr, gustări bogate în grăsimi și alimente bogate în sare, cum ar fi:

  • bomboanele.
  • Prăjituri.
  • Chipsuri.
  • Nuci sărate.
  • Soda.
  • Băuturi cu zahăr.
  • Produse de patiserie.
  • Gusări.

În mod similar, Ce dietă combină DASH și dieta mediteraneană?

Dieta MIND este concepută pentru a preveni demența și pierderea funcției creierului pe măsură ce îmbătrânești. Combină dieta mediteraneană și dieta DASH pentru a crea un model alimentar care se concentrează în mod special pe sănătatea creierului.

Întrebări frecvente:

Ce dietă este asemănătoare cu dieta mediteraneană?

Dieta DASH

DASH (Abordarea dietetică pentru oprirea hipertensiunii) este similară cu dieta mediteraneană prin faptul că se concentrează pe consumul de fructe, legume, cereale integrale și lactate cu conținut scăzut de grăsimi și reducerea la minimum a cărnii roșii și a dulciurilor.

Vezi și   Va exista un al 3-lea sezon al Dietei Santa Clarita?

Recomand medicii dieta DASH?

Cu accent pe legume, fructe, cereale integrale, lactate cu conținut scăzut de grăsimi și proteine ​​slabe, DASH, a avut egalitate anul acesta la „cea mai bună dietă generală” și a fost clasată pe locul 1 în categoria „ alimentație sănătoasă” și categoriile „prevenirea bolilor de inimă”.

A slăbit cineva cu dieta mediteraneană?

Rezultatele au arătat că participanții au pierdut în medie 13 kilograme, în timp ce cei care urmau dieta mediteraneană nu au avut nicio schimbare în pierderea medie în greutate. S-a pierdut și mai multă masă de grăsime cu dieta vegană – o medie de 7,5 kilograme.

Câte ouă poți avea în dieta DASH?

Dulciuri și zaharuri adăugate

** Ouăle au un conținut ridicat de colesterol, așa că limitați aportul de gălbenuș de ou la nu mai mult de patru pe săptămână; două albușuri au același conținut de proteine ​​ca 1 uncie de carne. Tabel adaptat din Ghidul tău pentru scăderea tensiunii arteriale cu DASH (publicația NIH nr. 06-4082).

Ce pâine poți mânca în dieta DASH?

Când urmați dieta DASH, sunteți încurajat să alegeți cereale integrale (cum ar fi pâinea integrală sau orezul brun) mai degrabă decât cerealele rafinate (cum ar fi pâinea albă, pastele albe, orezul alb, etc.). De asemenea, citiți cu atenție etichetele. Unele cereale pentru micul dejun și produse de patiserie, chiar și cele făcute cu cereale integrale, sunt bogate în sodiu.

Pastele sunt permise în dieta DASH?

Dacă îți place pâinea și pastele, dieta DASH este pentru tine. În acest plan alimentar, vă puteți bucura de varietăți integrale de pâine, paste, tortilla, cereale, covrigi și multe altele. De asemenea, puteți să umpleți cu cereale integrale, cum ar fi ovăz, orz și orez brun.

Vezi și   Poate un copil de 12 ani să bea Cola?

Care este cea mai sănătoasă dietă din lume?

Poate cea mai sănătoasă dietă din lume, dieta mediteraneană este bogată în fructe, legume, cereale integrale, leguminoase și ulei de măsline. Conține pește și carne de pasăre – surse slabe de proteine ​​- peste carne roșie. Vinul roșu se consumă regulat, dar în cantități moderate.

Ce legume poți mânca în dieta DASH?

Cumpărați legume proaspete, congelate sau conservate, cum ar fi roșii, morcovi, broccoli și spanac. Alege legume congelate fără sare sau unt sau sosuri adăugate. Optează pentru legume conservate sărace în sodiu. Produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi.

Câte calorii ar trebui să mănânc în dieta DASH?

Calea către o bunăstare îmbunătățită

Când urmați dieta DASH, mâncați aproximativ 2.000 de calorii în fiecare zi. Aceste calorii vor proveni dintr-o varietate de alimente. Recomandarea dietei DASH include: Cereale integrale (6 până la 8 porții pe zi).

De ce mă îngraș în dieta mediteraneană?

În unele cazuri, dieta mediteraneană poate duce la: creștere în greutate din consumul mai mult decât cantitatea recomandată de grăsimi (cum ar fi uleiul de măsline și nuci) niveluri scăzute de fier din lipsa de carne suficientă . Pierderea de calciu din consumul de mai puține produse lactate.

Ce pâine poți mânca în dieta mediteraneană?

Îți poți bucura în continuare de pâine ca parte a dietei mediteraneene, doar schimbă pâinea albă cu cereale integrale. Pâinea și pastele cu cereale integrale conțin mai multe fibre, vitamine și minerale. Pitele din grâu integral sunt o opțiune mai sănătoasă, deoarece au de obicei mai puține calorii.

Vezi și   Ce ar trebui să mănânc dacă am poftă de ciocolată la dietă?

Este dieta keto mai bună decât cea mediteraneană?

De obicei detestăm să jucăm favoriți, dar când vine vorba de keto vs. mediteraneean, câștigătorul este clar: Dieta mediteraneană are beneficii dovedite pentru sănătatea inimii și longevitatea generală și, deși dieta keto ar putea declanșa pierderea în greutate, nu este un plan alimentar grozav pentru sănătatea pe termen lung.