Dieta Stockholm

Cum functioneaza dieta stockholm? 

Semnificația tatuajului Medusa Ru
Semnificația tatuajului Medusa Ru

Dieta Stockholm este denumită în acest fel din cauza faptului că provine din Suedia, unde a fost dezvoltată de către medicii specialiști. Această dietă se desfășoară pe parcursul a două săptămâni, timp în care veți putea pierde până la 15 kilograme. Dieta Stockholm este gândită în 4 etape de urmare, 3 în care veți pierde în greutate și veți reuși să ajungeți la silueta ideală și una de menținere în care consolidați greutatea la care ați ajuns.

Citind acest articol, veți putea afla mai multe detalii despre cum trebuie urmată dieta Stockholm, ce alimente sunt permise în cadrul acestei diete, ce gustări sănătoase puteți consuma, cum procedăm în cazul în care urmăm dieta Stockholm la restaurant, iar la final veți avea parte chiar și de un exemplu de meniu săptămânal.

Cum se slabeste cu dieta stockholm? 

Dieta Stockholm acționează prin disocierea alimentelor și prin alegerea alimentelor sănătoase pentru a fi consumate pe parcursul acesteia. Dieta suedeză sporește arderile metabolice, astfel încât veți reuși să pierdeți în greutate chiar și atunci când vă aflați în repaus. Pentru a vă putea bucura de toate beneficiile acestei diete, tot ce trebuie să faceți este să respectați regulile de bază ale dietei Stockholm.

Vezi și   Dieta la 3 ore - meniu din 3 in 3 ore forum mancat, cum functioneaza, ce se consuma, ce avantaje are

Ce se consuma la dieta stockholm? 

Sunt permise alimentele precum peștele, carnea slabă de vită, carnea de pui, de rață, de gâscă, de curcan, ouăle fiind permise, de asemenea. Legumele nu pot lipsi din această dietă, fructele sunt permise și ele, precum și produsele lactate și cerealele integrale. Toate acestea se vor consuma pe parcursul dietei Stockholm, însă într-un mod disociat.

Ce nu se consuma la dieta stockholm? 

Nu se vor consuma grăsimi hidrogenate, așa cum este margarina, îndulcitori artificiali sau zahăr, sucurile naturale sau carbogazoase. Pe parcursul acestei diete nu sunt permise alimentele cu un aport bogat de carbohidrați, așa cum ar fi produsele din făină albă, pâinea, amidonoasele. Pentru a vă bucura de cele mai uimitoare rezultate, se recomandă introducerea unei rutini zilnice de exerciții fizice moderate.

Ce gustari sanatoase se pot consuma la dieta stockholm? 

În mod normal, în timpul acestei diete nu sunt recomandate gustările, însă în cazul în care senzația de foame nu vă dă pace, puteți adăuga și două gustări mici pe parcursul zilei. De vreme ce această dietă este una disociată, gustările pot fi compuse din alimentele servite la micul dejun, în cantități reduse. Pentru a putea controla senzația de foame, cel mai bine vă orientați și începeți administrarea unui supliment alimentar care vă ajute să slăbiți.

Cum se poate tine dieta stockholm la restaurant? 

În funcție de ziua acestei dietei, ieșirile la restaurant se poate realiza mai ușor sau mai dificil. Vă recomandăm să ieșiți în oraș în zilele de carne sau de legume, în care puteți alege cu ușurință feluri de mâncare corespunzătoare zilei din dieta disociată. Fiecare restaurant include în meniul său preparate din carne și separat fie garnituri de legume sau feluri principale vegane. 

Vezi și   Valvulopatiile

În cazul în care nu puteți găsi în meniul restaurantului aceste preparate pregătite separat puteți încerca să întrebați personalul restaurantului dacă se pot face cereri speciale de pregătire a unui fel de mâncare.

Ce avantaje are dieta stockholm?

Principalul avantaj al dietei Stockholm este faptul că veți pierde în greutate într-un mod eficient, însă urmarea acestei diete va avea beneficii și asupra organismului dumneavoastră. Dieta suedeză vă îmbunătățește digestia, normalizează nivelul zahărului din sânge și scade nivelele periculoase de colesterol din corpul uman.

În cazul unui om supraponderal, grăsimea nu se va regăsi doar în țesutul adipos, ci și pe organe. Dieta Stockholm vă ajută să ajungeți la o greutate normal, slăbind într-un mod sănătos.

Ce dezavantaje are dieta stockholm?

Această dietă este una disociată și nu este recomandată urmarea ei de către persoanele care suferă de anumite afecțiuni cronice. Pentru a vă asigura că sunteți apți să urmați această dietă, consultați-vă cu medicul dumneavoastră de familie. Dieta Stockholm este o dietă care disociază alimentele în funcție de tipul acestora, lucru care poate provoca dezechilibru în organism.

Cum arata o lista de cumparaturi simpla pentru dieta stockholm? 

O listă simplă de cumpărături a unei persoane care urmează dieta suedeză include produsele următoare: pește (șalău, somon, crap, biban, ton etc), legume (dovlecei, spanac, broccoli, conopidă, varză, castraveți, sfeclă, morcov), fructe (zmeură, căpșuni, afine, mure, mere, pere, banane, grefe, portocale), cereale integrale (orez, hrișcă, germeni de grâu, ovăz, etc), produse lactate (brânză cottage, iaurt, lapte, telemea etc). Produsele se vor consuma în regim disociat, gătite prin fierbere, coacere sau pe grătar.

Vezi și   Cea mai buna pastila de slabit testata de echipa noastra

Recomandarile noastre pentru cei care tin dieta stockholm 

Luni 

Mic Dejun

Fructe de mare cu condimente

Pranz

Pește la cuptor cu rozmarin

Cina 

Pește cu creveți la tavă

Marti

Mic Dejun

Suc de sfeclă cu morcovi

Pranz

Cartofi și dovlecel copți

Cina 

Salată de legume cu dressing de ulei de măsline și condimente

Miercuri

Mic Dejun

Piept de pui la grătar

Pranz

Supă de pui 

Cina 

Pui la cuptor cu rozmarin și condimente

Joi 

Mic Dejun

Terci de ovăz

Pranz

Orez fiert

Cina 

Terci de hrișcă

Vineri

Mic Dejun

Brânză cottage

Pranz

Lapte și telemea

Cina 

Brânză cottage cu puțină telemea

Sambata

Mic Dejun

Suc de fructe de pădure

Pranz

2 banane și un kiwi

Cina 

Un măr și o grefă

Duminica 

Mic Dejun

Iaurt cu semințe

Pranz

Supă de pui

Cina 

Salată de legume cu somon afumat

Dieta stockholm – Mentinere

În ceea ce privește perioada de menținere a dietei Stockholm, medicii nutriționiști recomandă introducerea pas cu pas a alimentelor obișnuite în dieta noastră zilnică, în cantități reduse la început. Acest lucru se poate vedea chiar și în ultima fază a dietei, când se începe deja diversificarea alimentelor pe parcursul zilei, dar nu la aceeași masă principală a zilei. Puteți să începeți administrarea unui supliment alimentar pe bază de plante care să vă ajute să țineți apetitul sub control.

De asemenea, sportul și activitatea fizică pot fi foarte utile atât pentru a vă asigura o pierdere susținută în greutate pe tot parcursul dietei, dar și un corp mult mai tonifiat.

Ce alte diete mai recomandati in afara de dieta stockholm?