Dieta Indiana – Pareri Forum, Reteta de Slabit, Meniu 7 Zile (2020)

Excentrica bucătărie indiană cuprinde o serie de condimente și ierburi aromatice ce dau un gust mâncării foarte specific și delicios.

În India, aproximativ 80% dintre persoane sunt de religie hindusă, religie de promovează un regim vegetarian și lacto-vegetarian.

Dietele bazate pe consumul de legume și fructe sunt asociate aproape instinctiv cu Asia. Vegetarienii sunt cunoscuți pentru stilul lor responsabil de a-și trăi viața, iar regimul lor alimentar are multe beneficii asupra corpului, incluzând aici pierderea în greutate și menținerea unei siluete corespunzătoare pe termen lung. Dieta Indiană este reteta pt slabit perfectă.

Dieta Indiană ce se întinde pe 7 zile are la bază un plan alimentar de retete diete bazate pe legume, fructe și nuci, iar beneficiile pe care aceasta le aduce asupra corpului sunt absolut uimitoare.

Cum functioneaza Dieta Indiana?

Dieta Indiană - Cum functioneaza?

Nu există un singur aliment sau produs care să furnizeze corpului nutrienții necesari pentru a avea o sănătate optimă. De aceea avem nevoie de un complex de macronutrienți precum carbohidrați, proteine și grăsimi care să fie completați de alți micronutrienți precum vitamine și minerale.

Dieta indiană cu durata a 7 zile funcționează datorită combinației a câtorva tipuri de alimente: fructe, legume, cereale, nuci și produse lactate. Acestea ajută procesul de detoxifiere a corpului și implicit de pierdere a kilogramelor.

Cum se slabeste cu Dieta Indiana?

Fructele și legumele sunt pline de micronutrienți (minerale și vitamine). Planul alimentar de 7 zile nu sugerează cantități fixe deoarece principiul de bază al acesteia este faptul că ceea ce mâncăm contează, nu cât.

Dieta ține 7 zile, iar specialiștii spun că există posibilitatea să slăbiți până la 5 kilograme.

Foarte important, pe lângă alimentația pe care trebuie să o aveți sub control strict este să beți cel puțin 10 pahare de apă pe zi, pentru a păstra aportul de apă în organism. 

Echilibrată, rapidă și sănătoasă, dieta indiană este alegerea perfectă pentru a slăbi într-o perioadă scurtă.

Indian diet - ideal balanced

Ce se consuma la Dieta Indiana?

Dietele ce au în prin plan produsele de origine vegetală sunt recunoscute pentru multiplele beneficii asupra corpului, incluzând aici riscul scăzut al apariției bolilor de inimă, a diabetului și al câtorva tipuri de cancer cum ar fi cel la sân sau cel de colon.

Planul alimentar de rete de slabit din dieta indienă conține linte, fructe, legume, produse lactate și cereale integrale.

Fiind o dietă lacto-vegetariană, nu sunt permise produsele de carne. Cei care adoptă stilul lacto, au voie să consume până la 4 pahare de lapte pe zi.

Uleiul de cocos trebuie să înlocuiască uleiul de floarea soarelui, iar condimente precum turmeric, coriandru, chimen și ghimbir trebuie incluse în rețetele acestei diete deoarece au importante proprietăți asupra corpului. Pentru un corp hidratat, aportul de apă trebuie menținut la valori ridicate.

Ce nu se consuma la Dieta Indiana?

La dieta indiană nu sunt permise produsele cu zahăr, sucuri, produse procesate și alcool.

Pentru a vă îmbunătăți starea de sănătate încercați să reduceți mult sau chiar să eliminați următoarele tipuri de alimente: băuturi cu zahăr (suc, ceai îndulcit, energizante), produse cu conținut ridicat de zahăr (înghețată, bomboane, budincă, iaurt cu fructe, tort, prăjituri), sosuri (maioneză, ketchup, sos de barbecue) și produse fast food.

Dieta Indiana - dieta sanatoasa

Ce gustari sanatoase se pot consuma la Dieta Indiana?

Înlocuiți gustările nesănătoase cu variantele lor bogate în nutrienți pentru a încuraja pierderea în kilograme.

Aveți aici câteva idei de gustări permise în timpul dietei indiene: nuci, fructe cu iaurt, legume, semințe de dovleac, fructe feliate cu unt de arahide, năut prăjit, popcorn, kefir, fructe proaspete cu brânză, salată de fasole sau supe de legume.

Bineînțeles, dacă doriți să accelerați procesul metabolic puteți să adăugați un supliment alimentar special creat în acest sens, pe care să îl administrați cel puțin 7 zile.

Cum se poate tine Dieta Indiana la restaurant?

Dieta indiană se poate ține la restaurant comandând preparate vegetariene sau lacto-vegetariene.

Există o mulțime de variante dintre care puteți să alegeți, iar dacă alegeți un restaurant cu specific vegetarian variantele se înmulțesc imediat. Puteți să încercați și preparatele de la restaurantele  indiene deoarece conțin multe dintre condimentele recomandate în dietă.

Comandați curry de cartofi, saosas coapte, spanac cu brânză sau orez biryai și nu o să regretați alegerile.

Ce avantaje are Dieta Indiana?

Urmând o dietă lacto-vegetariană constituie un mod extraordinar de a pierde în greutate în doar 7 zile. De asemenea, eliminând zahărul și produsele procesate ajută la îmbunătățirea funcțiilor inimii și a sistemului gastro-intestinal.

Related Posts

Toate condimentele pe care trebuie să le folosiți au multe proprietăți medicinale. Turmericul, spre exemplu ajută la ameliorarea stării de rău, a balonării și a diareei.

Iaurtul este plin de calciu ceea ce înseamnă că vă va întări mult oasele, ținând grăsimea departe.

Dieta Indiană - Avantaje

Ce dezavantaje are Dieta Indiana?

Din câte știm până acum, dieta indiană de 7 zile nu are dezavantaje mari. În afara faptului că exclude total proteinele din carne, aspect care ar putea deranja serios anumite persoane, alte puncte slabe nu am putut descoperi.

În schimb, condimentele ar putea cauza anumitor persoane dureri de stomac sau diaree, însă pentru siguranța dvs., dacă știți că sunteți sensibili la anumite condimente, mai bine eliminați-le. Rezultatele nu sunt influențate puternic de prezenta sau de absența lor.

Cum arata retetele pentru Dieta Indiana?

Rețetele pentru dieta indiană pornesc de la unele foarte simple cum ar fi humus cu legume și pot ajunge la preparate complexe precum curry picant cu legume.

În funcție de talentele dvs. culinare, rețetele pot să fie diversificate sau puteți să mâncați în oraș dacă doriți preparate cu specific.

Însă, sandwich-ul cu brânză de vaci tip riccota, omleta cu legume și linte fiartă toată lumea ar trebui să știe să gătească. De asemenea, pot fi consumate până la 4 pahare de lapte pe zi.

Tocănița de legume, turtele indiene, tocana de linte, curry vegetarian și orez brun cu legume sunt rețete pe care pot să le prepare cei pasionați sau ale căror cunoștințe într-ale bucătăriei sunt puțin mai bogate.

Conduita alimentară pe parcursul celor 7 zile de dietă. Ziua 1 mai este denumită și ziua fructelor. Se pot consuma toate tipurile de fructe, cu excepția celor cu zaharuri multe precum banane, struguri. Tot în ziua 1 se vor consuma mai mult de 3 mese pe zi, fiind și cea mai grea zi din săptămână.

Ziua 2 sau ziua legumelor are ca scop furnizarea de carbohidrați și energie corpului, pentru întreaga zi. Legumele din ziua 2 pot fi consumate atât crude, cât și preparate.

Ziua 3 este combinația dintre ziua 1 și ziua 2, adică ziua în care se consumă doar legume și fructe. Cartoful și legumele bogate în carbohidrați, se recomandă a fi evitate în ziua 3, deoarece fructele oferă suficienți carbohidrați.

Ziua 4 este mai drastică și mai săracă în alimente, comparativ cu ziua 3. Se permit consumarea a 4 pahare de lapte și maxim 6 banane.

Ziua 5 este diferită de ziua 4 și vine cu posibilitatea de a servi o masă festin. În ziua 5 se pot consuma roșii, varză, germeni și brânză de vaci. Foarte important în ziua 5 este creșterea aportului de apă.

Ziua 6 este asemănătoare cu ziua 5, cu excepția roșiilor care vor fi evitate. Legumele consumate în ziua 6 vor furniza vitamine și fibre corpului, iar schimbările încep să fie vizibile. De asemenea, consumul de apă rămâne ridicat.

Ziua 7 este ultima zi a dietei indiene de 7 zile, dar și cea mai importantă. Este permis consumul de orez brun cu legume și sucuri din fructe proaspete. De asemenea în ziua 7 se menține cantitatea mare de apă consumată.

Dieta Indiană - Ce trebuie sa cumparati

Cum arata o lista de cumparaturi simpla pentru Dieta Indiana?

Pentru dieta indiană trebuie să vă aprovizionați din plin cu legume și fructe pentru 7 zile, de preferință proaspete.

Pe listă trebuie să treceți roșii, spanac, vinete, ceapă, conopidă, varză și ce legume vă mai sunt vouă pe plac.

În categoria „fructe” din dieta pt slabit trebuie să includeți mango, papaya, rodie, portocale, mere, pepene verde, pepene galben, banane, prune și zmeură.

Din dieta Indiană, nu trebuie să lipsească ingrediente precum: orez brun, quinoa, cartofi, linte și năut, alături de migdale, nuci pecan, alune și semințe de dovleac.

La produse lactate recomandăm lapte, kefir, iaurt și brânză de vaci.

Recomandarile noastre pentru cei care tin Dieta Indiana

Luni:

Mic dejun:

Omletă din două ouă, 2 felii de pâine și o roșie.

Prânz:

2 turte din făină integrală cu legume la grătar. La gustare puteți mânca 4 nuci.

Cină:

Un bol de lapte covărșit, o banană și un măr. Între prânz și cină aveți voie să mâncați un fruct la alegere.

Marți:

Mic dejun:

Un sandwich cu brânză de vaci tip ricotta și un fruct la alegere.

Prânz:

Un bol mic de orez cu legume și 2 curmale.

Cină:

2 turtițe multicereale cu humus și castraveți.

Miercuri:

Mic dejun:

Un bol de salată de fructe.

Prânz:

O omletă cu legume și brânză, iar la gustare puteți alege un fruct.

Cină:

Un bol de tocana de legume și o salată. Gustarea dintre prânz și cină se compune din o ceașcă de ceai.

Joi:

Mic dejun:

2 fructe la alegere și câteva semințe de dovleac.

Prânz:

Curry vegetarian și o porție de cereale integrale cu lapte.

Cină:

Curry cu tofu și salată cu spanac.

Vineri:

Mic dejun:

Terci din ovăz cu măr și scorțișoară, presărat cu migdale mărunțite.

Prânz:

Sambar vegetal cu orez brun. La gustare aveți voie un fruct, de ex. pepene galben.

Cină:

Supă cremă de linte cu năut prăjit. Nu uitați de condimente!

Sâmbătă:

Mic dejun:

Hrișcă fiartă cu mango feliat.

Prânz:

Supă de legume și orez. La gustare puteți alege câteva măsline.

Cină:

Un platou de brânzeturi cu legume. Adăugați un fruct dacă simțiți nevoia.

Duminică:

Mic dejun:

O ceașcă de ceai cu clătite vegetariene umplute cu gem fără zahăr.

Prânz:

Supă cremă de legume și o salată cu roșii.

Cină:

Curry vegetarian peste care se adaugă un ou fiert. La gustare alegeți pepenele verde!

Dieta Indiana – Mentinere

Dieta Indiană - Mentinere

Pe lângă focusul pe care îl aveți asupra mâncării, stilul de viață trebuie schimbat și din alte puncte de vedere.

Pentru a crea un deficit caloric este vital să creșteți activitatea fizică în fiecare zi. Exercițiile fizice, fie ele și moderate, au un impact major asupra pierderii kilogramelor.

Menținerea siluetei este strâns legată și de plăcerea de a mânca. Transformați-vă gândirea astfel încât să vă bucurați de alimentele pe care le aveți în față, iar acest principiu o să vă ajute să fiți mai recunoscători pentru viața pe care o duceți.

Dieta Indiana – Intrebari Frecvente:

Ce contraindicatii are Dieta Indiana?

Persoanele cu probleme gastro-intestinale ar trebui să evite condimentele puternice specifice bucătăriei indiene.

Fiind o dietă ce nu include carne, persoanele obișnuite cu un stil de viață bazat pe proteine din carne ar putea considera dieta indiană o provocare mult prea mare.

Se poate tine Dieta Indiana in sarcina?

Nu, dieta indiană nu se poate ține în timpul sarcinii deoarece este important ca o femeie gravidă să aibă o dietă plină de micronutrienți și macronutrienți. Chiar dacă nu există o dietă magică sau perfectă pentru femei gravide, aceasta trebuie să includă cât mai multe categorii de alimente.

Se poate tine Dieta Indiana in timpul alaptarii bebelusilor?

Nu recomandăm ca în timpul alăptării bebelușilor să se țină dieta indiană deoarece în acest timp mama trebuie să consume cât mai multe proteine și carbohidrați complecși pentru a produce un lapte de calitate pentru copilul său.

Dieta Indiana – Pareri De Pe Forum

Dieta Indiană - Păreri

Sorina Pușcașu: „Datorită dietei indiene am descoperit bucătăria indiană. Pe lângă faptul că am slăbit 5 kg și mi-am detoxifiat corpul, am început să gătesc cu turmeric și chimion și îmi place foarte mult.”

Daniela Irinescu: „Dieta indiană îmi place foarte mult. Este printre puținele diete care nu presupune înfometare. Eu sunt nutriționist și recomand din când în când această dietă pentru că este sănătoasă și pentru o perioadă limitată este chiar indicat să renunțăm la carne.”

Ce alte diete mai recomandati in afara de Dieta Indiana?

0 Shares
Copy link
Powered by Social Snap