De unde știi că ai nevoie de o pauză de dietă?

Evitarea unei diete continue poate fi cheia pentru a pierde în greutate și a menține kilogramele, arată cele mai recente cercetări. Cercetătorii au arătat, într-un studiu controlat randomizat, că luarea unei pauze de două săptămâni în timpul dietei poate îmbunătăți pierderea în greutate.

Apoi, Când ar trebui să nu mai am un deficit caloric?

Fii în deficit de calorii doar atâta timp cât ai nevoie pentru pierderea în greutate. Răspunsul simplu la întrebarea dvs. este: rămâneți într-un deficit de calorii atât timp cât aveți nevoie pentru pierderea în greutate. Depășirea intervalului de timp necesar poate provoca unele efecte secundare urâte (pe care le vom acoperi mai detaliat în doar puțin).

În mod similar, De ce slăbesc când încetez să țin dieta?

Așadar, pe măsură ce slăbești, metabolismul tău scade, determinându-te să arzi mai puține calorii decât ai făcut la greutatea ta mai mare. Metabolismul mai lent va încetini pierderea în greutate, chiar dacă mănânci același număr de calorii care te-au ajutat să slăbești. Când caloriile pe care le ardeți sunt egale cu caloriile pe care le consumați, ajungeți la un platou.

Întrebări frecvente:

Ar trebui să fac o pauză de la dietă și de la exerciții fizice?

Pentru mulți oameni este extrem de dificil să se respecte un program strict de dietă și exerciții fizice pentru mai mult de câteva săptămâni. Vestea bună este că cercetările arată acum că pauzele intermitente din dieta ta te pot ajuta de fapt să îți menții greutatea pe termen lung.

Vezi și   Care sunt mâncarea preferată a sconcilor?

Ar trebui să fac o pauză de la numărarea caloriilor?

Când vine vorba de pierderea în greutate, dieta contează. Dar respectarea unui regim strict de numărare a caloriilor ar putea să nu fie cea mai bună abordare pentru a muta acul pe cântar. De fapt, cercetări recente publicate în Jurnalul Internațional de Obezitate au descoperit că pauzele de dietă au avut un impact pozitiv asupra pierderii în greutate.

Este suficientă o pauză de dietă de 1 săptămână?

Majoritatea nu au nevoie de o pauză de dietă decât după aproximativ 14-16 săptămâni de dietă. Unii pot ajunge chiar și cu 20-24 de săptămâni înainte ca pierderea de grăsime să înceapă să se stabilească.

De unde știu dacă mănânc prea puțin?

9 semne că nu mănânci suficient

  1. Niveluri scăzute de energie. Caloriile sunt unități de energie pe care corpul tău le folosește pentru a funcționa.
  2. Foame constantă.
  3. Incapacitatea de a rămâne însărcinată.
  4. Probleme de somn.
  5. Iritabilitate.
  6. Te simți tot timpul rece.
  7. Constipație.
  8. Anxietate.

Un deficit de calorii va încetini metabolismul?

Mâncând în mod regulat mai puține calorii decât are nevoie corpul tău poate duce la încetinirea metabolismului. Mai multe studii arată că dietele sărace în calorii pot reduce numărul de calorii pe care organismul le arde cu până la 23% ( 8 , 9 , 10 ).