De ce m-am îngrășat în timp ce eram în cetoză?

Ce se întâmplă dacă mănânc mai multe proteine ​​decât grăsimi pe keto?

Când mănânci mai multe proteine ​​decât are nevoie corpul tău, unii dintre aminoacizii săi vor fi transformați în glucoză printr-un proces numit gluconeogeneză ( 2 ). Acest lucru poate deveni o problemă pentru dietele cetogenice cu conținut foarte scăzut de carbohidrați și poate împiedica organismul să intre în cetoză completă.

Câtă grăsime este prea multă?

Ar trebui să limitați grăsimile saturate la mai puțin de 10% din caloriile zilnice. Pentru a reduce și mai mult riscul de boli de inimă, limitați grăsimile saturate la mai puțin de 7% din totalul caloriilor zilnice. Pentru o dietă de 2.000 de calorii, adică 140 până la 200 de calorii sau 16 până la 22 de grame (g) de grăsimi saturate pe zi.

Ce se consideră grăsimi saturate bogate?

La 100 g de hrană – conținutul scăzut de grăsimi este de 3 g sau mai puțin și de grăsimi saturate este de 1,5 g sau mai puțin. La 100 g de hrană – un conținut ridicat de grăsimi este de 17,5 g sau mai mult, iar grăsimile bogate în grăsimi saturate este de 5 g sau mai mult.

Poți să slăbești eliminând grăsimea?

Studiile arată că persoanele care își reduc aportul de calorii mâncând mai puține grăsimi pierd în greutate. Deși pierderea în greutate este mică, în medie, este considerată relevantă pentru sănătate ( 3 ).

Vezi și   Mâncatul prea puțin te poate face să te îngrași?

Ce se întâmplă dacă elimini grăsimile din dietă?

Beneficiile eliminării grăsimilor (ACTUALIZAT)

S-a sugerat că eliminarea grăsimilor saturate va reduce riscul de obezitate, colesterol crescut în sânge, boli de inimă, diabet de tip 2 și unele tipuri de cancer. Cu toate acestea, este important să rețineți că echilibrarea dietei este, de asemenea, importantă, mai degrabă decât eliminarea completă a grăsimilor.