De câte proteine ​​am nevoie pentru a câștiga mușchi?

Câte proteine ​​mănâncă culturiștii?

Culturistii avansați ar trebui să fie mai conservatori cu surplusul caloric și creșterea săptămânală în greutate. Trebuie consumate suficiente proteine ​​(1,6–2,2 g/kg/zi) în cantități optime de 0,40–0,55 g/kg per masă și distribuite uniform pe parcursul zilei (3–6 mese), inclusiv în decurs de 1–2 ore înainte și după antrenament. .

Ce se întâmplă dacă mănânci prea multe proteine?

Consumul de prea multe proteine ​​poate agrava problemele renale și, în timp, poate provoca simptome precum respirația urât mirositoare, indigestia și deshidratarea. Anumite surse de proteine, cum ar fi carnea, lactatele și alimentele procesate, pot crește riscul de boli cronice precum bolile de inimă și cancerul.

Horoscop chinezesc 2023 anul iepure...
Horoscop chinezesc 2023 anul iepurelui de apă neagră.

Câte proteine ​​ar trebui să aibă un shake proteic?

Un shake de proteine ​​este o opțiune bună între mese, fie ca gustare, fie în timpul antrenamentului. Pudrele proteice conțin de obicei 25-30 de grame de proteine ​​per lingură. Persoanele care fac sport în mod regulat au nevoie de mai multe proteine ​​pentru a sprijini recuperarea și creșterea musculară.

Cum calculez de câte proteine ​​am nevoie?

Pentru a determina aportul zilnic de proteine, vă puteți înmulți greutatea în lire sterline cu 0,36 sau puteți utiliza acest calculator online de proteine. Pentru o femeie de 50 de ani care cântărește 140 de kilograme și care este sedentară (nu face mișcare), asta se traduce în 53 de grame de proteine ​​pe zi.

Vezi și   Obezii au mai mult sânge?

Pot să iau 50 de grame de proteine ​​deodată?

O doză recomandată în mod obișnuit de pudră proteică este de 1–2 linguri (aproximativ 25–50 de grame), așa că dacă ați consumat 20 de grame de proteină din zer în timpul unui antrenament, asta înseamnă că corpul dumneavoastră va putea utiliza acea proteină în două ore de la exersând. Aceasta este o rată deosebit de rapidă de absorbție în comparație cu alte proteine.