Cum numărați carbohidrații neți în dieta Atkins?

Trebuie pur și simplu să scădeți fibrele alimentare și conținutul de zahăr și alcool din totalul de carbohidrați. Acest lucru vă va oferi un număr de bază pe care îl puteți utiliza pentru a vă monitoriza aportul de carbohidrați în timpul dietei Atkins. Formula pentru calcularea carbohidraților neți este: Carbohidrații neți = Carbohidrații totale – Fibre alimentare – Alcool de zahăr.

Ținând cont de acest lucru, Atkins folosește carbohidrați totali sau carbohidrați neți?

Dieta Atkins nu necesită numărarea caloriilor sau controlul porțiilor. Totuși, necesită să vă urmăriți carbohidrații. Utilizează un sistem numit carbohidrați neți, care reprezintă conținutul total de carbohidrați al unui articol minus conținutul său de fibre.

Pe lângă asta, Cum îmi calculez carbohidrații neți?

Pentru a calcula carbohidrații neți, luați carbohidrații totale dintr-un aliment și scădeți: Fibre. Deoarece corpul nostru nu are enzimele pentru a descompune fibrele, acestea trece neschimbate prin sistemul nostru de digestie.

Întrebări frecvente:

Care este diferența dintre carbohidrații neți Keto și carbohidrații neți Atkins?

Concluzia

Atkins și keto sunt ambele diete cu conținut scăzut de carbohidrați care pot aduce beneficii scăderii în greutate, gestionării diabetului și sănătății inimii. Principala lor diferență este că creșteți treptat aportul de carbohidrați pe Atkins, în timp ce acesta rămâne foarte scăzut în dieta keto, permițând corpului să rămână în cetoză și să ardă cetonele pentru energie.

Vezi și   Care sunt mâncarea preferată a sconcilor?

Sunt carbohidrații neți Atkins exacti?

De asemenea, experții susțin că numărarea carbohidraților neți nu este precisă din cauza răspunsurilor digestive individuale și a diferitelor tipuri de fibre și alcooli din zahăr utilizate în alimentele procesate ( 3 ). Indiferent, așa sunt învățați adepții dietei Atkins să-și calculeze aportul de carbohidrați.

Ar trebui să număr carbohidrații sau carbohidrații neți?

Așadar, în funcție de cine întrebați, s-ar putea să obțineți o definiție ușor diferită a modului în care sunt de fapt calculati carbohidrații neți. Dar iată consensul general: Când te uiți la alimente integrale: carbohidrați neți = carbohidrați totali – fibre. Când te uiți la alimente ambalate: carbohidrați neți = carbohidrați totali – fibre și alcooli de zahăr.

Câți carbohidrați poți avea în faza 1 a lui Atkins?

Faza 1 (inducție): sub 20 de grame de carbohidrați pe zi timp de 2 săptămâni. Mănâncă bogat în grăsimi, bogat în proteine, cu legume cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi verdețurile cu frunze. Acest lucru declanșează pierderea în greutate.

Câți carbohidrați neți ar trebui să mănânc pentru a pierde în greutate?

Este important să experimentați

Pentru persoanele care sunt active fizic sau doresc să-și mențină greutatea, o gamă de 100-150 de grame de carbohidrați pe zi poate avea beneficii. Pentru cei care doresc să slăbească rapid, consumul sub 50 de grame pe zi sub îndrumarea unui furnizor de asistență medicală poate ajuta.

Ar trebui să număr carbohidrații neți sau carbohidrații totali pentru pierderea în greutate?

Numărarea carbohidraților neți este ușor de făcut și vă poate face viața puțin mai ușoară atunci când încercați să slăbiți. Pentru a vă atinge obiectivul total de carbohidrați (pe care un dietetician înregistrat vă poate ajuta să-l dați seama), tot ce trebuie să faceți este să scădeți fibrele și alcoolii din zahăr din totalul de carbohidrați și să continuați ziua.

Vezi și   Care sunt principiile de bază ale planificării dietei?

Keto este un carbohidrat net?

Mulți oameni care urmează o dietă keto numără „carbohidrații neți”, adică totalul de carbohidrați minus fibre. Fibrele nu sunt „contorizate” în totalul de carbohidrați, deoarece nu sunt digerate. Oricum, acest număr de carbohidrați este foarte scăzut și necesită o planificare atentă.