Cum controlezi nivelul de homocisteină în mod natural?

S-a demonstrat că

acidul folic și vitaminele B-6 și B-12 au cel mai mare efect în descompunerea homocisteinei dăunătoare din interiorul corpului. Alimentele bogate în acid folic, vitaminele B6 și B12 includ: legume cu frunze verzi, cum ar fi spanacul, varza, varza creț, varza de Bruxelles, broccoli și sparanghelul.

Ținând cont de acest lucru, Ce alimente cauzează un nivel ridicat de homocisteină?

Ce este homocisteina? Homocisteina este un aminoacid care conține sulf pe care organismul îl produce dintr-un alt aminoacid, numit metionină. Alimentele bogate în metionină includ carne, albușuri și fructe de mare. Homocisteina se găsește de obicei în cantități foarte mici în corpul tău.

În mod similar, Cât durează scăderea homocisteinei?

Tratamentul hiperhomocisteinemiei

După ce începeți tratamentul, ar trebui să vi se verifice din nou nivelul de homocisteină în două luni. Dacă nivelul de homocisteină este încă ridicat după administrarea acestor suplimente, medicul dumneavoastră vă poate prescrie medicamente cu niveluri mai mari de acid folic și vitamina B.

Întrebări frecvente:

B12 scade nivelul de homocisteină?

Nivelurile crescute de homocisteină pot fi scăzute. Știm că acidul folic, vitamina B6 și vitamina B12 sunt toate implicate în descompunerea homocisteinei în sânge. Prin urmare, creșterea aportului de acid folic și vitamine B poate reduce nivelul de homocisteină.

Vezi și   Puteți mânca pește în dieta ayahuasca?

Vitamina C scade homocisteina?

Se pare că combinația de vitamine C și E poate fi un antidot pentru homocisteină și una care funcționează mai repede decât tratamentele tradiționale, cum ar fi vitaminele B6, B12 și acidul folic. Aceste vitamine pot scădea nivelul de homocisteină în decurs de câteva săptămâni. În schimb, vitaminele C și E pot acționa în câteva ore.

Postul scade homocisteina?

Nivelurile de homocisteină, fiind încă în intervalele de referință, au fost scăzute în timpul Ramadanului (p postul intermitent a dus la unele modificări benefice ale nivelurilor serice de HDL și homocisteină plasmatică și ale stării de coagulare.

Cum îmi pot reduce nivelul de homocisteină?

Mâncarea mai multor fructe și legume poate ajuta la scăderea nivelului de homocisteină. Legumele cu frunze verzi, cum ar fi spanacul, sunt surse bune de acid folic. Alte surse bune de acid folic includ: multe cereale pentru micul dejun.

Sursele bune de vitamina B-12 includ:

  1. Produse lactate.
  2. Carne de organe (cum ar fi ficatul).
  3. Carne de vită.
  4. Unele tipuri de pește.

Zincul scade homocisteina?

Odată cu suplimentarea cu zinc, nivelurile de homocisteină s-au redus semnificativ (de la 13,71 ± 3,84 μmol/l la 11,79 ± 3,06 μmol/l; p

Ceaiul crește nivelul de homocisteină?

Concluzii: Acidul clorogenic, un compus din cafea și ceaiul negru cresc concentrațiile totale de homocisteină în plasmă. Acidul clorogenic ar putea fi parțial responsabil pentru concentrațiile mai mari de homocisteină observate la băutorii de cafea.

Magneziul scade homocisteina?

Magneziul a redus, de asemenea, creșterea producției de MMP-2 indusă de homocisteină. Producția de MMP-2 sub diferite tratamente timp de 72 de ore a crescut mai mult decât în ​​timpul celor 24 sau 48 de ore. Concluzii: Homocisteina (50-1.000 micromol/L) a crescut semnificativ producția de MMP-2 într-o manieră dependentă de doză.

Vezi și   De ce recomandă veterinarul meu Science Diet?

Folatul scade homocisteina?

Acidul folic este cel mai important determinant alimentar al homocisteinei; suplimentul zilnic cu 0,5 până la 5,0 mg scade în mod obișnuit nivelurile plasmatice de homocisteină cu aproximativ 25 la sută.

Care este nivelul ideal de homocisteină?

Majoritatea laboratoarelor raportează niveluri normale de homocisteină în sânge între 4 și 15 micromoli/litru (µmol/L). Orice măsurătoare peste 15 este considerată ridicată. Orice măsurătoare sub 12 este considerată scăzută. Nivelurile optime de homocisteină sunt sub 10 până la 12.

Vitamina D scade homocisteina?

În concluzie, intervenția cu vitamina D3 cu o doză de tratament de 50 000 UI pe săptămână timp de cel puțin 2 luni poate ajuta la scăderea IMC și a nivelurilor de homocisteină, care la rândul lor va ajuta la prevenirea sau la minimizarea riscului de BCV în rândul femeilor supraponderale de vârstă reproductivă.

Glicina scade homocisteina?

Deși glicina nu a afectat absorbția sau exportul homocisteinei, coincubarea homocisteinei cu glicină timp de 24 de ore a redus concentrația intracelulară de homocisteină. Luate împreună, l-serină și glicina provoacă leziuni ale celulelor endoteliale induse de homocisteină prin reducerea nivelului de homocisteină intracelulară.

B6 scade homocisteina?

Homocisteina este un aminoacid din sânge, iar nivelurile crescute au fost legate de demență, boli de inimă, accident vascular cerebral și osteoporoză. Vestea bună: Homocisteina poate fi redusă ușor și ieftin cu un trio de vitamine B – B6, B12 și acid folic.

Proteinele cresc homocisteina?

Se crede că concentrațiile de homocisteină sunt crescute de aportul ridicat de proteine ​​și metionină.

Veganii au niveluri ridicate de homocisteină?

În grupul vegetarienilor nivelul mediu de homocisteină este de 13,18 față de 10,19 micromol/l la omnivore; frecvenţa hiperhomocisteinemiei este de 29 faţă de 5% la omnivore. În grupul de vegani, valoarea medie a homocisteinei este de 15,79 micromol/l (53% din valorile individuale au depășit 15 micromol/l).

Vezi și   Ce este dieta RCS?

Omocisteina ridicată cauzează hipertensiune arterială?

În analizele neajustate, o valoare log homocisteină mai mare cu 1-SD a fost asociată cu șanse crescute de a dezvolta hipertensiune arterială (odds ratio [OR], 1,18; interval de încredere [IC] 95%, 1,05 până la 1,32). ) și șanse crescute de progresie a tensiunii arteriale (OR, 1,17; IC 95%, 1,07 până la 1,27).