Ce sunt grăsimile sănătoase?

Ce sunt grăsimile sănătoase?

Grăsimi nesaturate „bune” – Grăsimi mononesaturate și polinesaturate – risc mai mic de îmbolnăvire. Alimentele bogate în grăsimi bune includ uleiuri vegetale (cum ar fi măsline, canola, floarea soarelui, soia și porumb), nuci, semințe și pește.

Grăsimile saturate pe bază de plante sunt rele?

Vestea bună este că o dietă pe bază de plante este o modalitate sănătoasă și delicioasă de a evita grăsimile saturate și bolile cronice. Populațiile din întreaga lume în care dietele sunt sărace în grăsimi saturate și colesterol au, de asemenea, rate foarte scăzute de boli coronariene.

Ce se întâmplă dacă mănânci prea multe grăsimi pe zi?

Consumul de prea multe grăsimi saturate în dietă poate crește colesterolul LDL „rău” din sânge, ceea ce poate crește riscul de boli de inimă și accident vascular cerebral. Colesterolul HDL „bun” are un efect pozitiv prin preluarea colesterolului din părțile corpului unde este prea mult, către ficat, unde este eliminat.

Care sunt alimentele bogate în grăsimi de evitat?

Grăsimi saturate: Folosiți cu moderație

bucăți grase de vită, porc și miel. carne de pui închisă la culoare și piele de pasăre. produse lactate bogate în grăsimi (lapte integral, unt, brânză, smântână, înghețată) uleiuri tropicale (ulei de cocos, ulei de palmier, unt de cacao)

Bananele au grăsime?

Ca majoritatea fructelor, bananele nu sunt o sursă de grăsimi sau proteine, ci doar carbohidrați. În comparație cu alte fructe, cum ar fi fructele de pădure, bananele au mai multă energie (calorii), ceea ce le conferă o reputație proastă de a nu fi „bune” pentru pierderea în greutate.