Ce este dieta Keto?

Dieta Keto este o dietă săracă în carbohidrați și bogată în grăsimi care ajută la pierderea în greutate. În această dietă organismul arde mai multe grăsimi în comparație cu carbohidrații și proteinele, deoarece organismul nu poate stoca grăsimi. Această dietă este utilă în tratarea diferitelor boli, cum ar fi epilepsia, sindromul ovarelor polichistice, boala Alzheimer etc.

Ce putem să mâncăm atunci când ținem dieta Keto?

În timpul dietei keto se pot evita alimentele bogate în carbohidrați, cum ar fi pastele, orezul, pâinea etc. Se poate mânca o cantitate nelimitată de legume verzi. De asemenea, dieta keto are alimente bogate în grăsimi, cum ar fi crema de brânză, unt, ulei de măsline, avocado etc.

Ce alimente putem să mâncăm atunci când ținem dieta Keto și vrem să slăbim?

Putem mânca carne, păsări de curte, pește, fructe de mare, unt și uleiuri presate la rece. Puteți mânca doar cantități limitate de brânză în dieta keto. Atunci când urmați dieta keto trebuie să evitați băuturile îndulcite, cum ar fi sucurile carbogazoase, sucurile etc., gustările precum chipsurile, prăjiturile etc. Dacă sunteți interesat să pierdeți rapid în greutate cu dieta cet, vă recomand o carte numită Keto diet. Această carte conține tot ceea ce trebuie să știți despre această populară dietă de slăbire.

Cât timp ar trebui să urmăm dieta keto?

Trebuie să urmați dieta keto cel puțin 12-16 săptămâni pentru ca să puteți vedea rezultate vizibile.

Ce înseamnă dieta Keto low-carb?

Dieta keto cu conținut scăzut de carbohidrați este un tip de alimentație bogată în grăsimi și cu conținut limitat de carbohidrați și proteine. Organismul produce cetone în ficat, care contribuie la creșterea descompunerii grăsimilor și pot fi folosite ca și combustibil pe parcursul zilei. În cadrul dietei keto se consumă alimente bogate în grăsimi, cum ar fi crema de brânză, ulei, avocado etc.

Ce fibre putem mânca când ținem dieta Keto?

În cadrul dietei keto puteți mânca multe alimente bogate în fibre, cum ar fi legumele verzi. Fibrele ajută la menținerea sănătății sistemului digestiv.

Publicat
Din categoria keto