Cât timp ar trebui să aștept după un avort spontan pentru a rămâne însărcinată?

Cât timp ar trebui să aștept după un avort spontan pentru a rămâne însărcinată?

După un avort spontan, cât de curând poți încerca să rămâi din nou însărcinată? În Statele Unite, cea mai frecventă recomandare a fost să așteptați trei luni pentru ca uterul să se vindece și ciclurile să revină la normal. Organizația Mondială a Sănătății a recomandat șase luni, din nou, pentru a lăsa corpul să se vindece.

Repausul la pat previne avortul spontan?

„Nu există nicio dovadă că odihna la pat este benefică pentru menținerea sarcinii în cazurile de avort spontan”, a declarat Robert L. Goldenberg, MD, profesor de obstetrică și ginecologie la Universitatea din Alabama din Birmingham, coleg de la Colegiul American de Obstetrică și Ginecologie. Medscape.

De ce continui sa avort la 5 saptamani?

Avorturile spontane recurente (în primul trimestru) se datorează cel mai frecvent problemelor genetice sau cromozomiale ale embrionului, 50-80% din pierderile spontane având un număr cromozomial anormal. Problemele structurale ale uterului pot juca, de asemenea, un rol în avortul spontan precoce.

Când ar trebui să spui familiei că ești însărcinată?

Multe femei aleg să amâne anunțarea unei sarcini cel puțin până la sfârșitul primului trimestru (12 săptămâni de sarcină). Acest lucru este de obicei atribuit riscului de avort spontan în acest timp, dar marca de 12 săptămâni nu este o regulă strictă și rapidă pe care trebuie să o urmați.

Vezi și   Cum știu dacă ouăle mele sunt fertile?

Afectează ananasul sarcina?

Ananasul este o alegere sigură și sănătoasă în timpul sarcinii. Cineva ți-ar fi spus să eviți acest fruct, deoarece poate provoca avort spontan sau poate provoca travaliul. Totuși, acesta este doar un mit. Nu există dovezi științifice care să susțină că ananasul este periculos în timpul sarcinii.

Ce ar trebui să mănânc și să beau după un avort spontan?

Mâncați o dietă echilibrată, bogată în fier și vitamina C. Alimentele bogate în fier includ carne roșie, crustacee, ouă, fasole și legume cu frunze verzi. Alimentele bogate în vitamina C includ citricele, roșiile și broccoli. Discutați cu medicul dumneavoastră dacă trebuie să luați pastile de fier sau o multivitamine.