Care este diferența dintre keto strict și leneș?

Care este diferența dintre keto strict și leneș?

Dieta ketogenă clasică implică calcularea cu atenție a aportului de calorii, carbohidrați, grăsimi și proteine ​​pentru a obține cetoza, o stare metabolică în care corpul tău arde în principal grăsimi ( 1 ). Cu toate acestea, keto leneș este mult mai puțin strict, deoarece trebuie să acordați atenție doar aportului de carbohidrați.

Câți carbohidrați are conținut scăzut de carbohidrați, dar nu Keto?

Principala diferență dintre aceste diete este aportul de carbohidrați. Într-o dietă săracă în carbohidrați, de obicei mănânci 50-150 de grame de carbohidrați pe zi, dar pe dieta keto, aportul zilnic de carbohidrați este limitat la mai puțin de 50 de grame. O altă diferență principală este aportul de proteine.

250 g de carbohidrați sunt prea mulți?

Orientările dietetice din SUA recomandă să obținem între 45 și 65% din calorii din carbohidrați (10). Și cu aportul de calorii recomandat între 1800 și 3000 de calorii pe zi, în funcție de sex, vârstă și nivelul de activitate, acest lucru se traduce în cel puțin 200 de grame de carbohidrați pe zi (11).

Poți să bei o mușcătură de tort keto?

Dacă scopul tău principal este să slăbești, înșelarea dietei keto din când în când nu îți va distruge progresul. Chiar dacă te scoate din cetoză. Da, ai auzit bine. Dacă pur și simplu nu ați putut rezista acelei felii de tort sau cină cu paste și ați ales să vă răsfățați cu câțiva carbohidrați în plus, nu vă stresați.

Vezi și   Ce se întâmplă dacă nu mănânci suficientă grăsime pe keto?

Pot mânca pâine prăjită pe keto?

Adevărul simplu este că poți mânca pâine în dieta keto, dar trebuie să fie de tipul potrivit, iar majoritatea pâinii de acolo pur și simplu nu se potrivesc. Am făcut mai ușor ca niciodată să luați dieta keto fără a sacrifica alimentele pe care le iubiți sau a intra într-o stare de deficit de fibre.

Poți să mănânci banane pe keto?

Chiar dacă sunt încărcate cu nutrienți și sunt surprinzător de bune pentru părul și pielea dvs., bananele nu sunt practic de pe masă atunci când mâncați keto. De ce? Au 31 de grame de carbohidrați pe banană.