Care dintre următoarele este o caracteristică a dietei DASH?

Dieta DASH este un plan de alimentație sănătoasă conceput pentru a ajuta la tratarea sau prevenirea hipertensiunii arteriale (hipertensiune arterială). Dieta DASH include alimente care sunt bogate în potasiu, calciu și magneziu. Acești nutrienți ajută la controlul tensiunii arteriale. Dieta limitează alimentele bogate în sodiu, grăsimi saturate și zaharuri adăugate.

Având în vedere acest lucru, Ce nu este recomandat în dieta DASH?

Mâncărurile și băuturile de evitat atunci când urmează dieta DASH includ un conținut ridicat de zahăr, gustări bogate în grăsimi și alimente bogate în sare, cum ar fi: bomboane. Cookie-uri. Chipsuri.

În plus, Ce este chestionarul pentru dieta DASH?

Ce este dieta DASH? Este abordarea dietetică pentru a opri hipertensiunea arterială și favorizează mesele sărace în grăsimi animale și lactate și bogate în fructe, legume și cereale integrale.

Întrebări frecvente:

Care sunt caracteristicile DASH?

Dieta DASH are următoarele caracteristici:

  • Sărac în grăsimi saturate.
  • Sărac în colesterol.
  • Sărac în grăsimi totale.
  • Bogat în fructe și legume.
  • Bogat în produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi.
  • Bogat în fibre dietetice sau produse din cereale integrale.
  • Include pește, carne de pasăre și nuci.
  • Sărac în carne roșie, dulciuri și băuturi care conțin zahăr.

Ce fel de alimente nu sunt bune pentru sănătate?

10 alimente nesănătoase pe care ar trebui să le evitați

  • Zahăr: zahărul este o sursă completă de calorii goale, deoarece are 100% din energie și nu are niciun alt nutrient.
  • Cofeina: Cafeaua este sursa majoră de cofeină.
  • Băuturi răcoritoare:
  • Alimente rafinate:
  • Grăsimi saturate:
  • Proteine ​​animale:
  • Sare:
  • Uleiuri de gătit:
Vezi și   Care este cea mai bună pastilă de slăbit de acolo?

Care dintre următoarele este o recomandare a planului de alimentație DASH?

Planul de alimentație DASH nu necesită alimente speciale și oferă, în schimb, obiective nutriționale zilnice și săptămânale. Acest plan recomandă: Consumul de legume, fructe și cereale integrale. Inclusiv produse lactate fără grăsimi sau cu conținut scăzut de grăsimi, pește, carne de pasăre, fasole, nuci și uleiuri vegetale.

Care dintre următoarele este o recomandare a testului DASH cu privire la planul alimentar?

Care dintre următoarele este o recomandare a planului de alimentație DASH? Mâncați 4 până la 5 uncii de nuci, semințe și leguminoase pe săptămână.

Care este caracteristica unei diete elementare?

O dietă elementară este compusă din formule ușor digerabile, care vin sub formă de lichid sau pulbere și oferă toți nutrienții de care organismul tău are nevoie. Este destinat celor care au probleme digestive severe și, de obicei, urmat sub supravegherea unei echipe medicale instruite.

Câte faze sunt în dieta DASH?

Dieta DASH este împărțită în două faze. Faza 1 durează două săptămâni și este concepută pentru a vă reseta metabolismul. Faza 2 poate fi apoi folosită ca un plan de alimentație sănătoasă pe termen lung. Prima fază de două săptămâni este concepută pentru a vă reseta și a stimula metabolismul.