Ar trebui să mănânci mai puțin în zilele de odihnă?

Ar trebui să mănânci mai puțin în zilele de odihnă?

Dacă doresc să piardă în greutate împreună cu creșterea musculară, reducerea caloriilor în zilele de odihnă poate ajuta. Organismul încă are nevoie de nutrienți pentru a ajuta la recuperare. Atâta timp cât aceste nevoi sunt satisfăcute, caloriile pot fi ușor reduse.

De ce sunt importante zilele de odihnă?

O zi de odihnă este o zi în care o persoană ia o pauză de la rutina obișnuită de antrenament. Zilele de odihnă sunt o parte importantă a oricărui program de exerciții. Ele oferă organismului șansa de a repara și de a se recupera și ajută la prevenirea rănilor. O persoană ar trebui să planifice să aibă cel puțin o zi de odihnă la fiecare 7-10 zile.

Ar trebui să fac abdomene în zilele de odihnă?

Abdominalii sunt o grupă de mușchi care necesită odihnă (la fel ca orice altă grupă de mușchi) și antrenamentul zilnic nu le va permite o recuperare adecvată. Dacă doriți să maximizați rezultatele antrenamentelor pentru abdomen, atunci trebuie să vă asigurați că le oferiți cel puțin o zi întreagă de odihnă între ele.

Am nevoie de carbohidrați în zilele de odihnă?

„Este nevoie de 24-48 de ore pentru ca cea mai mare parte a recuperării să aibă loc după un antrenament provocator, așa că este important într-o zi de odihnă să consumi suficienți carbohidrați pentru a-i folosi ca energie pentru a te recupera, suficiente grăsimi de calitate pentru a reduce inflamația și pentru a susține inima și articulațiile. și suficiente proteine ​​pentru a repara țesuturile corpului”, spune ea.

Vezi și   Poți să te antrenezi prea mult?

Este în regulă să-ți iei 5 zile libere de la antrenament?

Luarea unei săptămâni libere este o modalitate excelentă de a compensa oboseala mentală și fizică. „Săptămânile de odihnă sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a trece de la fiecare fază a unui program”, a spus Amarillas. „Permite o pauză mentală și fizică pentru [cuiva] care se antrenează de cinci sau mai multe ori pe săptămână.

Ce se întâmplă dacă nu îți iei zile de odihnă când te antrenezi?

Dacă nu le dai timp suficient să se vindece, atunci lacrimile cresc și mușchii tăi se simt inflamați, umflați și epuizați. Nepermiterea unui timp de recuperare adecvat poate duce la scăderea performanței și chiar la sindromul de supraantrenament.

Este prea mult 350 de minute de exerciții pe săptămână?

Conform ghidurilor Departamentului de Sănătate și Servicii Umane (HHS) din SUA, pentru sănătatea generală, adulții ar trebui să urmărească 150 până la 300 de minute de activitate fizică moderată sau 75 până la 150 de minute de activitate fizică aerobă de intensitate viguroasă în fiecare săptămână.

Sunt suficiente 2 zile de cardio?

Ca un ghid general, una sau două sesiuni de cardio pe săptămână ar trebui să fie suficiente pentru a vă menține condiția cardiovasculară și pentru a vă menține sub control creșterea grăsimii corporale, fără a încetini creșterea musculară.