2 linguri de proteine ​​sunt prea multe?

Sunt 2 shake-uri de proteine ​​prea mult?

Pentru a fi clar, nu există o regulă strictă cu privire la consumul de shake-uri proteice, iar consumul prea multor într-o singură zi probabil că nu va avea efecte dăunătoare pe termen lung. Pentru majoritatea oamenilor, de la unul la trei shake-uri de proteine ​​pe zi ar trebui să fie suficient pentru a-i ajuta să-și satisfacă nevoile nutriționale.

Câte linguri de proteine ​​ar trebui să bei pe zi?

Persoanele care doresc un aport mai mare de proteine ​​pentru a-i ajuta să-și dezvolte masa musculară vor avea uneori două până la trei linguri pe zi pentru a-i ajuta să-și dezvolte masa musculară. Pe de altă parte, unele suplimente proteice cu pudră sunt făcute pentru cei care încearcă să piardă grăsimea corporală și să devină mai slabe.

Ce se întâmplă dacă iei prea multă proteină pudră?

De asemenea, este important să evitați să consumați prea multă pudră proteică într-o singură zi. O revizuire a studiilor din 2013 a constatat că consumul mai mult decât necesarul zilnic de proteine ​​poate duce la probleme la rinichi și oase, precum și la creșterea riscului de cancer.

Pot să beau 2 shake-uri de proteine ​​pe zi pentru a pierde în greutate?

Oamenii ar trebui să consume doar unul sau două shake-uri de proteine ​​zilnic și doar pentru o perioadă scurtă de timp. De asemenea, cel mai bine este să alegeți un shake de proteine ​​care să îndeplinească o parte a unei diete sănătoase. De exemplu, o persoană care nu mănâncă multe legume ar putea alege un shake proteic înlocuitor de masă care conține legume.

Vezi și   Ce este considerat exces de proteine?

Este sigur să bei shake-uri de proteine ​​în fiecare zi?

În timp ce shake-urile de proteine ​​​​în timpul antrenamentelor și între mese sunt utile, asigurați-vă că obțineți suficient pe parcursul zilei. Atât alimentele, cât și suplimentele vă pot ajuta să vă îndepliniți obiectivele. Pentru persoanele sănătoase, există puține sau deloc riscuri pentru sănătate asociate cu utilizarea shake-urilor de proteine ​​în timp ce urmează o dietă bogată în proteine.

Shake-urile proteice te îngrașă?

Adevărul este că numai proteinele – sau orice alt tip specific de macronutrient, inclusiv grăsimile și carbohidrații – nu te va face să devii supraponderal. Te ingrasi doar consumand mai multe calorii decat arzi. În contextul îngrășării, nu contează ce consumi pentru a crea un surplus caloric.